כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

האפיקומן של אור ירוק – חופשה חלומית בצימר

האפיקומן של 'אור ירוק': העלו לעמוד הפייסבוק תמונה הקשורה לבטיחות בדרכים, ואם תקבלו את מירב ה'לייקים' - תזכו בחופשה חלומית בצימר 'אוויר הרים'

צימר. צילום אילוסטרציה
צימר. צילום אילוסטרציה

כל ילד יודע שאם הוא ינצח במרוץ לחיפוש האפיקומן בליל הסדר, הוא יקבל מתנה מהוריו. גם בעמותת "אור ירוק" החליטו השנה לתת קיים תחרות, שהזוכה בה יקבל מתנה מיוחדת: חופשה חלומית בצימר "אוויר הרים".

בכדי לזכות במקום הראשון בתחרות ובפרס, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לעמוד הפייסבוק של "אור ירוק" ולהעלות לאפליקציה הייעודית תמונה הקשורה לבטיחות בדרכים. התמונה שתזכה במספר ה"לייקים" הגבוה ביותר, תזכה את השולח בחופשה בצימר "אוויר הרים".

מטרת התחרות, היא להגביר את המודעות לסכנות שהכביש טומן בו ולהיזהר בדרכים, במיוחד בחופשת הפסח, שבה משפחות נוהגות לטייל בארץ ולבלות זמן רב יותר בדרכים. בכדי לחזור מהחופשה בשלום, אנו באור ירוק ממליצים לנהג לשמור על ריכוז בנהיגה, להתחשב בנהגים אחרים, לוודא כי הצמיגים ברכב תקינים, לשים לב להולכי הרגל ולרוכבי האופניים בדרך ובשוליה והכי חשוב – לשמור על ערנות במהלך כל הנסיעה. אם אתם חשים בעייפות, עצרו לארוחה קלה, שתייה ומתיחת איברים. שמירה על טיפים אלו, יכולה להציל חיים.

עמותת אור ירוק: "בחג הפסח הקרוב, רבים מתושבי ישראל ייסעו לחופשות ברחבי הארץ. מכוניות רבות צפויות למלא את הכבישים ולכן ישנה סכנה גדולה יותר לתאונות דרכים. כדי לצמצם את הסכנות שבכביש, יש להגביר את המודעות לבטיחות וזהירות בדרכים. תחרות התמונות מהווה דרך חווייתית ומהנה להעברת מסר זה ולשמירה על כללי הזהירות בדרכים".
צימר אפיקומן מבצע אור ירוק פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד