י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשטרה חוקרת את המקרה החמור

במשך 8 שעות: פעוט בעל צרכים מיוחדים נשכח בהסעה

בן שנתיים וחצי בעל צרכים מיוחדים נשכח אמש ברכב ההסעות של הגן במשך שמונה שעות. הוא אושפז בבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

במשך 8 שעות: פעוט בעל צרכים מיוחדים נשכח בהסעה
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה פתחה בחקירה מקרה חמור שהתרחש אמש (רביעי) בו פעוט בן שנתיים וחצי, בעל צרכים מיוחדים, נשכח ברכב הסעות במשך 8 שעות ברציפות ואושפז בשל כך בבית החולים הדסה הר-הצופים.

לפי הדיווח ב-N12 האירוע החמור התרחש בגן 'אדי שור' בשכונת רמת אשכול בירושלים, ולטענת משפחתו של הילד הם אלה שהזעיקו את אנשי הרפואה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

נהוראי בן השנתיים וחצי נשכח ברכב ונשאר חגור בתוכו מהבוקר ועד השעה ארבע אחה"צ. עוד דווח כי על רכב ההסעות של הגן לבעלי צרכים מיוחדים מותקנת מערכת למניעת שכחת ילדים באוטו, אך הנהג ששמע את צליל ההתראה, התעלם וכיבה אותו מבלי לבדוק את הרכב, וכך נשכח הפעוט בעודו חגור. "התעלפתי כששמעתי את זה, חשבתי שהלכו לי החיים", סיפרה בת-אל, אמו של נהוראי.

בהקלטה שמתפרסמת ב'חדשות 12' נשמעת המלווה מטעם הגן מודה בפני האם הנסערת על המקרה החריג. "איך לא הורדת אותה מההסעה?" הטיחה האם במלווה, שהשיבה: "אני לוקחת אחריות ואני מתנצלת. למזלנו הוא היה ברכב מוצל, הוא נראה טוב ומרגיש טוב". "שמונה שעות הוא היה באוטו ואף אחד לא חילץ אותו? איך עשית את זה?" אמרה האם. המלווה הגיבה: "הוא חי ונושם, הבאתי לו מים לשתות. הנהג אמר שהדלת הייתה פתוחה קצת - אין לך מה לדאוג".

"הם אפילו לא הזמינו לו אמבולנס ופשוט שמו אותו אצל המטפלת", אמרה האם בת-אל בריאיון ל-N12, "כשהגעתי לאסוף אותו ראיתי אותו לבן ועירום, ואני זו שהזעקתי את כוחות ההצלה והמשטרה. אני לא מאמינה שזה קרה ורק רוצה להתעורר מהסיוט הזה. אלוהים עזר לי והיה לנו נס. הנהג הזה לא יכול לעבוד יותר - הוא עובד עם תלמידים וגם הגננת לא מספקת לי תשובות. כל אחד מנסה לזרוק אחריות על השני".

תגובת עיריית ירושלים: "אתמול בצהריים התגלה ילד מהחינוך המיוחד, שככל הנראה נשכח ברכב ההסעה. לילד שלום והוריו יודעו מיידית על האירוע. מיד כשהתגלה בריא ושלם על ידי צוות ההסעה, נלקח לביתו. העירייה הזמינה אמבולנס כדי לפנות את הילד לבדיקה רפואית בבית החולים הדסה, הוא נבדק ונמצא בריא. מינהל החינוך נמצא בקשר רציף עם המשפחה. תלונה הוגשה על ידי העירייה למשטרת ישראל שפתחה בחקירה. במקביל, מנכ"ל העירייה, איציק לארי, הורה על הקמה מיידית של צוות בדיקה של מינהל החינוך למקרה".

פעוט נשכח ברכב ירושלים צרכים מיוחדים רכב הסעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד