י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
על רקע ביקורו של שר החוץ

הקהילה היהודית בבחריין מברכת את ישראל | תיעוד

חברי הקהילה היהודית בבחריין קיבלו בברכה את שר החוץ לפיד שהגיע לביקור אמש. חברי הקהילה היהודית נפגשו עם שר החוץ לפיד במהלך ביקורו | תיעוד

הקהילה היהודית בבחריין מברכת את ישראל | תיעוד
יאיר לפיד בבחריין צילום: משרד החוץ

הקהילה היהודית בבחריין קידמה בברכה את ביקורו של שר החוץ יאיר לפיד במהלך ביקורו בממלכה אמש (חמישי). הביקור מגיע מיד לאחר יום השנה הראשון לחתימת הסכמי אברהם, הביקור מאפיין את החשיבות שישראל רואה ביחסים עם בחריין.

חברי הקהילה היהודית נפגשו עם שר החוץ לפיד במהלך ביקורו והשתתפו בטקס שבו נקבעה מזוזה חדשה בחסות הקהילה היהודית בשגרירות ישראל בממלכת בחריין.

"היום היה היסטורי עבור בחריין וישראל ורגע חשוב עבור הקהילה היהודית שלנו", אמר אבראהים נונו, נשיא הקהילה היהודית בבחריין. "הייתה לנו ההזדמנות לדבר עם שר החוץ ולשמוע ממנו על המשמעות של מערכת היחסים בין בחריין לישראל, דיברנו על כמה מאבני הדרך המשותפים לנו וההתפתחויות האחרונות בקהילה שלנו". עוד אמר: "להיות נוכח בטקס קביעת מזוזה בכניסה לשגרירות היה מאוד משמעותי, השגרירות מייצגת כתובת לפעולות עסקיות, תרבותיות וחברתיות של בחריין - ישראל".

הקהילה היהודית בבחריין, משנות ה-80 של המאה ה-19, היא הקהילה היהודית ההומוגנית היחידה במדינות המפרץ, עם בית כנסת ותיק ביותר ובית קברות יהודי.

קהילה יהודית בחריין יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד