ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מעמד חיתום הדין

גלריה מההושענא רבה של מרן שר התורה

הושענא רבה של מרן שר התורה - תפילה באשמורת הבוקר עם "רינה של תורה" למען מצפי ישועה

גלריה מההושענא רבה של מרן שר התורה
מעמד התפילה צילום: יח"צ

מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי עמד בראש המעתירים למען מצפי ישועה בליל הושענא רבה באשמורת הבוקר, לעורר זכות ולבקש ישועה ורחמים לאחר לימוד סדר "רינה של תורה" ברציפות ע"י מאות האברכים לאורך הלילה הקדוש, שעות רצופות להגביר כוח התורה עבור מבקשי ישועה.

כידוע, מרן הגר"ח שליט"א סמך ידיו על הדבר וערך ותיקן את הסדר המסוגל לשעת רצון זו, בה נושעו רבים. שעת התפילה המיוחדת נקבעה כמקובל לתום סדר הלימוד הרצוף בתענית דיבור, אשר היא אשמורת הבוקר של יום חיתום הדין. מעמדי התפילה המיוחדים נערכו כסדר המתוקן והמקובל בידי "רינה של תורה" אשר רבים נושעו בהם, לאחר שבלילה הקדוש קיימו סדר לימוד מיוחד של לילה שלם ברציפות, ולאחריו סדר התפילה המיוחד בהעתרת שם-שם בפרטות.

עם עלות השחר טרם התחילה תפילת הותיקין, התכנסו מאה מן הלומדים בהתאם להנחיות אל בית מדרשו של רשכבה"ג מרן שליט"א לרגעים נעלים של תפילה ברגש ובתחנונים על כל המבקשים. לאחר הזכרת כל השמות בפרטות נאמרו י"ג מידות בקול זעקה ותחינה כשאליהם מצטרפים רבים שביקשו להשתתף בעצמם בתפילה המיוחדת. לפני התיבה העתיר ברוב רגש ותחנונים הגאון רבי יוסף קורלנסקי שליט"א, משגיח ישיבת בית מדרש עליון. המעמד ננעל בקבלת עול מלכות שמים של כל הלומדים השופכים שיח לריבוי זכות ומידת הרחמים בעת חיתום הדין של כל מבקשי ומצפי הישועה, איש איש בעניינו כפי שהוזכרו בפרטות.

בסדר התפילה המסוגל לישועה בעת הזו ניגש לפני התיבה בחדרו של מרן הגר"ח בהשתתפות מניין מצומצם מבאי ביתו, חתנו הגדול הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן ובנו הגאון רבי יצחק שאול שליט"א. לאחר תפילת ותיקין וחביטת הערבהבחדר לימודו של מרן שר התורה שליט"א, נאמרו בהוראתו פרקי תהלים מיוחדים, כאשר מרן הגר"ח שליט"א עורך 'מי שברך' מיוחד עבור כל שמות המבקשים שהונחו בפניו.

המעמד הסתיים ברגש ובהתעלות הזמן והמקום, בתקווה ובציפייה שיעמוד לכל מצפי ומבקשי ישועות וזיווגים, לברכה בכל הנצרך והקמת בתים נאמנים בישראל.

רינה של תורה הושענא רבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד