י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שיתוף פעולה אסטרטגי בין סופר-פארם לפז-Yellow

במסגרת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין סופר-פארם לפז-Yellow: לקוחות מועדון כרטיס האשראי לייף-סטייל נהנים מהנחה קבועה בתדלוק ושטיפה בתחנות פז. בנוסף, לראשונה: הארנק הדיגיטלי של yellow יצא מחוץ למתחמי פז ומשתמשי יישומון yellow יכולים להשתמש בכסף הנצבר לרכישות ברשת סופר-פארם

שיתוף פעולה אסטרטגי בין סופר-פארם לפז-Yellow
Yellow וסופר פארם צילום: באדיבות המצלם

לקוחות כרטיס אשראי LifeStyle (לייף סטייל) נהנים מהנחה קבועה בתדלוק בתחנות פז ומרחיצת רכבים במחירים אטרקטיביים ומשתמשי יישומון yellow יכולים להשתמש בכסף הנצבר לרכישות ברשת סופר-פארם.

סופרפארם רשת בתי המרקחת המובילה בישראל ובעלת השליטה במועדון לייף סטייל ו-Yellow ("יילו"), רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל מבית חברת "פז", בישראל, חברו לשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו.

במסגרת שיתוף הפעולה עליו חתמו שתי החברות, משלבים כוחות מועדוני הלקוחות של השתיים כך שלקוחות כרטיסי אשראי LifeStyle של סופר-פארם נהנים מהנחה קבועה של 30 אג' לליטר על תדלוק מלא בתחנות פז, ומהנחה משמעותית בשטיפת רכבם הפרטי זאת בנוסף לצבירה הקבועה על כל תדלוק באפליקציית yellow. לפז פריסה ארצית של כ- 240 מתחמי נוחות ותדלוק, כאשר ב- 140 מהם מעניקים שירותי שטיפה לרכבים.

משתמשי אפליקציית yellow יכולים לשלם באמצעות הכסף הנצבר בארנק הדיגיטלי של yellow, לראשונה, גם ברשת סופר-פארם.

שיתוף פעולה זה הביא את הארנק הדיגיטלי של yellow - הארנק הדיגיטלי הקמעונאי הראשון והמוביל בישראל - להיות גם הראשון שיוצא מחוץ למתחמים שבבעלות הקמעונאי ומאפשר למחזיקים בו להשתמש בכסף שצברו גם ברשת סופר -פארם.

עוד לפני כן שימשה אפליקציית yellow לתשלום ללא מגע ברשת המכולות האוטונומית Mini yellow, ברשת חניות הנוחות yellow, ברשת ה- yellow Market, ברחיצת מכוניות פז wash וב- yellow Box וכעת גם מחוץ לקבוצת פז. בנוסף, ועל פי ההסכם ימשיכו החברות לבחון אפשרויות להרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן, תוך התמקדות בתחומי הדיגיטל ונאמנות הלקוחות.

איך זה עובד? 

קופות המכירה של סופר פארם מתממשקים טכנולוגית לאפליקציית yellow כך שלקוח שמבקש 'לפרוק' את הכסף המזומן שצבר באפליקציית yellow, מוסר בקופת סופר פארם קוד בן 6 ספרות שמופיע על גבי מסך הבית באפליקציה. לאחר הכנסתו לחשבון מועבר הכסף מהארנק הדיגטלי של yellow לקופת סופר-פארם ונמחק מהסל באפליקציה.

עמדות התדלוק של פז מתממשקים טכנולוגית למועדון הלקוחות של לייף- סטייל כך שלקוח לייף סטייל שמשלם בתחנת התדלוק/ שטיפה עם כרטיס הלייף סטייל, מקבל הנחה של 30 אגורות לליטר ממחיר תדלוק מלא. למתדלקים עם כרטיס לייף סטייל באפליקציה יילו, יש בנוסף גם 10% צבירה. בעת שטיפת הרכב עם אפליקציית יילו שבה מוזן כרטיס הלייף סטייל, יחוייב ישירות כאמור. שטיפה חיצונית תחוייב ב-9.90 ₪  במקום 30 ₪ ושטיפה כוללת פנים וחוץ תעלה 29.90 ₪ במקום 55 ₪.

מתי יעבוד?

שיתוף הפעולה החל ביוני 2021, לאחר שהושלמו תהליכי ההטמעה והפיתוח בין שני המועדונים, ויתרחב בהמשך להטבות נוספות.

אודות לייף-סטייל:

מועדון לייף סטייל הוקם בשנת 1997 על ידי סופר-פארם ובשיתוף ישראכרט והיה מועדון הלקוחות הראשון

המבוסס כרטיס אשראי. לצד הטבות וקופונים מיוחדים בסופר-פארם, נהנים 600 אלף לקוחות לייף סטייל, ממגוון הנחות והטבות ייעודיות בבתי עסק נוספים. בנוסף מציע המועדון אירועים ייחודים לכל המשפחה ושלל הטבות המשתנות מידי חודש.

אודות אפליקציית yellow

אפליקציית yellow הושקה ביולי 2018 והייתה מהראשונות אשר הציגו את הדור הבא של הארנקים הדיגיטליים בישראל. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לתדלק בנוחות ובקלות בהגעתם לתחנה, על ידי הקשת קוד בן 4 ספרות, שיטה המאפשרת למשתמשים לבצע גם 'תדלוק מרחוק' עבור אדם אחר, זאת ללא נוכחות פיזית בתחנה. בנוסף על כל תדלוק נהנה המשתמש מצבירה של כסף, 10 אג' לכל ליטר, אותו הוא יכול לממש ברשת חנויות הנוחות של yellow בתחנות. כמו כן האפליקציה מאפשרת תשלום דיגיטלי, ללא מגע, ברשת החנויות, כאשר גם במקרה זה נהנה המשתמש מצבירה חוזרת בסך 10% מערך הקנייה. הכסף הנצבר נאסף ב-"סל" שבאפליקציה, אשר נפתח בהגיעו ל-50 שקלים. אפליקציית yellow פועלת ללא צורך במגע גם ב mini yellow – לביצוע רכישות במכולת האוטונומית בבניין המגורים.

בנוסף משתמשי האפליקציה זוכים ליהנות ממבצעים שבועיים מתחלפים ואטרקטיביים ואף מכרטיסיית קפה דיגיטלית המעניקה כוס קפה מתנה על כל קנייה של 5 כוסות קפה.

אודות yellow

רשת חנויות הנוחות Yellow הוקמה בשנת 1999 מתוך מטרה להפוך את חיי הנהג הישראלי לנוחים יותר ולתת לו פתרונות נוספים בזמן הגעתו לתחנות הדלק של "פז", הממוקמות בצירים מרכזיים. כיום הרשת מונה כ-240 חנויות נוחות שרובן פעילות  24 שעות ביממה והיא רשת חנויות הנוחות המובילה בארץ. בחנויות  yellow ניתן למצוא באופן קבוע מגוון רחב של פתרונות לצרכי היום יום: קפה איכותי, כריכים, חטיפים, שתיה קלה, מוצרי חלב, אביזרים לסלולר, ציוד מחנאות, מוצרי חשמל ועוד. ברשת המרכולים yellow market, ניתן למצוא בנוסף גם  מגוון רחב של מוצרי מכולת, פירות וירקות טריים, מוצרי מאפה, טואלטיקה ועוד המאפשרים לקנות את כל מה שצריך לבית בקלות ובנוחות 24/7. לאחרונה השיקה פז גם את muni yellow רשת מכולות אוטונומית בבנייני מגורים לרכישה ללא מגע, באמצעות הארנק הדיגיטלי של yellow.

סופר פארם Yellow חנויות נוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד