י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
'פיונים של משטר גזעני'

מעודד: פרופסור בריטי הכפיש סטודנטים יהודיים ופוטר

האנטישמיות בבריטניה: אוניברסיטת בריסטול פיטרה פרופסור שהאשים את הסטודנטים היהודים כי הם "פיונים של משטר גזעני העוסק בטיהור אתני"

מעודד: פרופסור בריטי הכפיש סטודנטים יהודיים ופוטר
אוניברסיטת בריסטול צילום: דוברות האוניברסיטה

פרופסור דיוויד מילר מאוניברסיטת בריסטול בריטניה, טען כי סטודנטים יהודים מנהלים "מסע צנזורה" מטעם ממשלת ישראל, ומוסדות קהילתיים יהודיים פועלים למען "הלובי הישראלי" ופוטר על ידי הנהלת האוניברסיטה.

האוניברסיטה פרסמה הצהרה ביום שישי האחרון, לאחר חקירה של שישה חודשים בה נכתב: "אנו יכולים לאשר כי מהיום 1 באוקטובר, פרופסור דיוויד מילר אינו מועסק יותר באוניברסיטת בריסטול, לאחר דיון מעמיק, ודיון משמעתי, נמצא כי פרופסור מילר לא עמד בסטנדרטים של התנהגות שאנו מצפים מהצוות שלנו והאוניברסיטה הגיעה למסקנה כי יש לסיים את העסקתו של פרופסור מילר באופן מיידי".

נשיאת מועצת הנציגים מארי ואן דר זיל אמרה לאחר ההחלטה: "האוניברסיטה קיבלה את ההחלטה הנכונה בהכרזה על סיום העסקתו של דיוויד מילר, זה מעביר מסר ברור לכל אקדמאים שמשתמשים בעמדותיהם במוסדות מכובדים על מנת להפיץ תיאוריות קונספירציה ולגרום לתלמידים יהודים להרגיש לא בטוחים. חופש הביטוי לא צריך לכלול דיבור שנאה".

מוקדם יותר השנה יותר מ-500 אקדמאים חתמו על מכתב שמגנה את דייוויד מילר על "הפרת כל הנורמות האקדמיות בנוגע ליחס מקובל על סטודנטים". יותר ממאה חברי פרלמנט האשימו גם את מילר בהסתה לשנאה כלפי סטודנטים יהודים.

אוניברסיטה פרופסור פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד