כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המשטרה הוזעקה

צעירים קיבלו אישור התחסנות ונמלטו לפני הזריקה

על רקע עדכון 'התו הירוק': ארבעה צעירים הגיעו להתחסן לקורונה, אבל רגע לפני הזרקת החיסון, הם ניסו למחוק את שמם מהתור ולצאת מהמתחם ללא קבלת הזריקה – וזאת תוך ניסיון ליצור רושם כאילו כן התחסנו. הם זוהו ע"י עובדים במקום והמשטרה הוזעקה למקום

צעירים קיבלו אישור התחסנות ונמלטו לפני הזריקה
תור לחיסונים צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ארבעה צעירים ניסו להשיג אמש (מוצאי שבת) תעודת חיסון לקורונה, אבל ללא התחסנות מפני הנגיף בפועל. זאת, על רקע עדכון 'התו הירוק' לפיו רק מי שהחלים, התחסן בבוסטר, או שטרם עברה חצי שנה מאז שקיבל את המנה השנייה – יהיה זכאי לתו הירוק המעודכן.

הצעירים הגיעו למתחם חיסונים בפתח תקווה והצהירו כי בכוונתם להתחסן מפני הנגיף, אך רגע לפני הזרקת החיסון, הארבעה שאינם מחוסנים ניסו למחוק את שמם מהתור ולצאת מהמתחם ללא קבלת הזריקה – וזאת תוך ניסיון ליצור רושם כאילו כן התחסנו.

הצעירים הצליחו לעשות זאת במהלך הרשמה שמתבצעת ממש בשלב האחרון של ההמתנה ולפני החיסון, עם הכניסה לחלל החיסונים, אז יש פער קצר בין שלב ההרשמה להזרקת החיסון עצמה.

הצעירים ניסו לחמוק מתחת לרדאר, אבל אחד מעובדי מד"א במתחם הבחין בשניים מהם בהם והזעיק את המשטרה.

שניים מהצעירים עוכבו במקום ותושאלו בידי השוטרים, ושניים נוספים הצליחו לברוח מהמתחם לפני הגעת המשטרה, אך אנשי מד"א הספיקו לרשום את מספר הרכב שלהם ולהעבירו אל גורמי האכיפה. עם הגעת השוטרים הרישום של כל הארבעה כמחוסנים, בוטל מיד.

קורונה חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד