כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הכלה מתחננת לנפשה

סיפור מזעזע שנחשף: ההורים עם בעיות נפשיות ועשרה ילדים נותרו ברחוב

עשרה ילדים נותרו באמצע הרחוב שעה שההורים עזבו אותם מאחוריהם. שבעה מהם פרקו עול ויצאו לתרבות רעה. שניים כבר זכו להתחתן בשעה טובה ומוצלחת וכעת הגיעה תורה של הילדה האחרונה שמתחננת על נפשה לעזרה. לאחר שנות סבל חסר תקדים זו ההזדמנות שלנו להכניס אותה אל תחת החופה

סיפור מזעזע שנחשף: ההורים עם בעיות נפשיות ועשרה ילדים נותרו ברחוב
אילוסטרציה צילום: unsplash

סיפור מחריד ומזעזע שכזה לא מתרחש כל יום, או יותר נכון לא נשמע כל יום בתוככי הציבור, זהו סיפורם של עשרה נפשות שנולדו להורים עם בעיות נפשיות קשות, בעיות אשר קרעו את ליבם לגזרים וגרמו להם לסבל נפשי קשה מנשוא. הסיפור שמגיע לשיאו במהלך התקופה האחרונה גרם ל'קופת העיר' לצאת בקמפיין חסר תקדים לעזרת הנערה בעקבות הוראתם של גדולי וצדיקי הדור שליט''א.

לחצו כאן כדי לשאת בנטל הכלה>>>

היה זה עוד בוקר סתמי, אבל בשביל עשרת הנפשות הללו, לא היה שום דבר סתמי בחיים שלהם. כילדים להורים עם בעיות נפשיות קשות הם חוו את הקושי והסבל דבר יום ביומו. הם ניסו להתקדם בחיים, ללמוד, להצליח אבל הצל המכביד של הוריהם גרם להם לעשות את ההפך בדיוק.

הסבתא, ששינאה יוקדת יש לה לכל דבר שבקדושה הייתה שם כל הזמן, היא הביטה בעיניים כלות בנעשה, וכשביתה חזרה בתשובה היא הבטיחה ''אדאג שכל הילדים שלך יחזרו בשאלה". וזה בדיוק מה שהיא ניסתה לעשות כל העת. בכל פעם שהיא ראתה את הילדים שבורים ורצוצים, לאחר עוד יום של סבל נפשי נורא, היא הייתה שם לפתות אותם. להציע להם את הרחוב, את החולין.

זהו סיפור קשה ועצוב, אך שישה מתוך עשרה ילדים פרקו עול. עזבו את התורה והמצוות, יצאו לתרבות רעה. ההורים שגם ככה עם בעיות נפשיות קשות ניתקו קשר עם כל הילדים. השיא היה באותו בוקר שכוחות ההוצאה לפועל הגיעו לביתם והוציאו אותם עם שלל חפציהם.

ההורים נעלמו להם יחד, מותירים אחריהם את הילדים והילדות זרוקים בפינת הרחוב. ככה, לבד. נורא ואיום. ההורים ניתקו קשר עם הילדים. כל שיחת טלפון שהגיעה מצד הילדים נענתה בשתיקה רועמת, כזו שיש בכוחה לשבור ולקרוע לבבות שלמים.

הימים שלאחר מכן היו ימים נוראיים. הסבתא ניסתה בכל כוחה למשוך אליה גם את הילדים שנותרו. והיא הצליחה. מלבד שלושה ילדות צדיקות שעשו הכל בכדי לשמור על עצמן. אבל זה לא היה קל. הם גדלו בלי הורים, היו צריכים לעזרה נפשית ופיזית, אך אף אחד לא היה שם בעבורם. פשוט אף אחד.

שתי ילדות כבר הפכו לנערות ונישאו בשעה טובה ומוצלחת. אך הקטנה שבהן רחלי, נותרה לבדה, היא גדלה בבתים של אנשים טובים שהושיטו את ידם לעזרה, והימים רדפו בזה אחר זה. לפני תקופה קצרה היא זכתה להתארס בשעה טובה ומוצלחת, אך כעת מגיעה הבעיה הקשה: אין לה מאומה, אפילו לא פרוטה שחוקה.

בעוד זמן לא רב היא עתידה להתחתן, עתידה לסיים את הפרק בחייה הנורא הזה. היא רוצה לפתוח דף חדש, לנסות לשכוח מהעבר, ולהביט לעתיד. אך אין לה פרוטה. אין לה איך להינשא, אין לה איך להתחתן. פשוט כלום.

תנסו לדמיין את רחלי, נערה צעירה שסבלה למעלה משני עשורים סבל נורא ואיום. היא הייתה עזובה במשך שנים רבות אך למרות זאת היא נשארה עיקשת באמונתה. תחשבו על הרצון שלה להקים בית נאמן בישראל ולסיים את הפרק הנורא הזה בחייה, אך אין לה כסף. פשוט כלום.

קול זעקתה של הנערה נשמע היטב, וכעת זה ההזדמנות שלנו לפתוח את הלבבות ולהטות שכם לעזרתה. לעזור לה לסיים את החיים הכאובים ולפתוח דף חדש, דף נקי ומשמח. דף חדש של חיים בריאים וטובים יותר. אנחנו חייבים לפתוח את הלב, אל מול קריאה נואשת שכזו אסור לנו להחריש. תורמים כעת.

לחצו כאן כדי לשאת בנטל הכלה>>>

כלה מאורסת בעיות נפשיות חינוך ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד