ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
החיסון הבא

משרד הבריאות מתריע: ישראל צפויה להלחם בשתי חזיתות במקביל

משרד הבריאות לציבור להתחסן כנגד מחלת השפעת | לטענת המשרד בחורף 2021 - 2022 ישראל צפויה להתמודד עם הקורונה ובמקביל עם שפעת עונתית | אין מניעה להתחסן כנגד שפעת וקורונה במקביל | "השנה הוזמנו בישראל 4 מיליון מנות חיסון, המאפשרים כיסוי של כ – 44% מהאוכלוסייה"

משרד הבריאות מתריע: ישראל צפויה להלחם בשתי חזיתות במקביל
אילוסטרציה צילום: unsplash

משרד הבריאות מודיע כי חיסוני השפעת הגיעו לישראל ולקופות החולים וקורא לציבור לצאת ולהתחסן.

על פי אזהרת משרד הבריאות, בחורף 2021-2022, ישראל צפויה להתמודד עם תחלואה מקבילה של COVID-19 ושפעת עונתית. לא ניתן לצפות את חומרת תחלואת השפעת בחורף זה.

משרד הבריאות ומערכת הבריאות, ממליצים להתחסן נגד נגיף השפעת. על פי המשרד, נגיף השפעת עלול לגרום לתחלואה קשה - דלקת ריאות, סיבוכים אחרים בדרכי הנשימה ואף למקרי מוות. ומתן חיסונים נגד שפעת הם המענה הטוב ביותר להגנה על האוכלוסייה מפני המחלה.

"השפעת עלולה להיות קשה גם אצל אנשים ללא מחלות רקע ולכן ההמלצה היא לחסן את כל האוכלוסייה מגיל 6 חודשים ומעלה. כאשר ראשונים בקדימות ובסדרי העדיפות הן קבוצות סיכון כגון אנשים עם מחלות כרוניות, בני 50 ומעלה, נשים הרות וילדים עד גיל 5", נכתב בהודעה.

החיסונים כנגד שפעת מצויים בקופות החולים וניתנים על ידי כל קופה למבוטחיה עד תום המלאי. פנו לקופות החולים לקביעת תור בהקדם!

אין מניעה להתחסן כנגד שפעת וקורונה במקביל. השנה הוזמנו בישראל 4 מיליון מנות חיסון, המאפשרים כיסוי של כ-44% מהאוכלוסייה.

חיסון נגד שפעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד