כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הוזהר מראש ונמלט

במדינה זרה: מיליארדר ישראלי מפורסם ניצל מחיסול

איש העסקים הישראלי ששהה בקפריסין, ניצל בעור שיניו מניסיון חיסול שטמנה לו המאפיה הרוסית | המחסל, ממוצא אזרי שנשלח לחסל את אותו איש עסקים ישראלי, נתפס לאחר מספר ימים ונעצר

במדינה זרה: מיליארדר ישראלי מפורסם ניצל מחיסול
אילוסטרציה צילום: pexels

מיליארדר ישראלי מוכר ניצל ברגע האחרון מניסיון חיסול שסוכל בעת ששהה בקפריסין, לאחר שהוא הוזהר על ידי רשויות החוק במדינה, כך דווח הערב (ראשון) בחדשות 12. לפי הדיווח, איש העסקים הישראלי הצליח להימלט מהמדינה.

מדובר בפרשה שאת מרביתה, או את מה שאפשר לחשוף ממנה, פרסם הערב הכתב ניר דבורי. מדובר באיש העסקים בכיר מאוד, שמתגורר ומחזיק בעסקים רבים גם בקפריסין.

המידע שהגיע לרשויות בקפריסין הביא לפני מספר ימים למעצרו של שכיר חרב, ככל הנראה איש המאפיה הרוסית ממוצא אזרי שנשלח לחסל את אותו איש עסקים ישראלי. המידע הגיע אל איש העסקים מגורמי הביטחון הקפריסאים, והם אלו שהזהירו אותו.

אותו איש עסקים, יחד עם ישראלים נוספים שאיתו בקפריסין, יצאו מהמדינה ברגע האחרון לפני החיסול. מספר ימים אח"כ נתפס אותו מחסל סמוך מאוד לבניין שמשמש את איש העסקים הישראלי, וברשותו של המחסל אקדח, משתיק קול, כפפות וציוד נוסף.

בתחילה העריכו הרשויות בקפריסין שמדובר בניסיון לפעולת טרור אירנית, אך מהמידע שהגיע לידי חדשות 12 העלה נראה כי לא מדובר באירוע טרור אלא בנסיבות אחרות שהביאו להשתלשלות האירועים. למעשה הפרשה עדיין לא הסתיימה ולא נאמרה בה המילה האחרונה.

ניסיון חיסול קפריסין איש עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד