י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נבואתו האחרונה של המקובל: "אטום מקוריאה על ישראל"

המקובל רבי לוי יצחק נחמני זצ"ל, שחזה את מלחמת ששת הימים, יום כיפור והמפרץ, התריע באחת מדרשותיו האחרונות: "אם לא ישובו בתשובה, אטום מקוריאה יפגע בנו" • צפו

המקובל רבי לוי יצחק נחמני
המקובל רבי לוי יצחק נחמני

19 שנה חלפו מאז השמיע המקובל רבי לוי יצחק נחמני זצ״ל דברי נבואה מזעזעים, על העומד להתרחש. המקובל שחזה את מלחמות ששת הימים ויום הכיפורים, מלחמת המפרץ והצונמי, צפה שבועות ספורים לפני שנפטר - בכ״ה כסליו תשנ״ד - את המתחולל בצפון קוריאה. ואמר, כי המלחמה הגרעינית תהיה עם קוריאה! לדבריו קוריאה תשלח פצצת אטום על ארץ ישראל!

הרב נחמני נשא את דבריו באחד הכנסים לחיזוק בהם השתתף, ובשולי הדרשה, תקף בחריפות את ראשי השלטון, כלי התקשורת וכל מי שמתעלם מהאיתותים הנשלחים לנו משמים: "שוטפים לך את המח ברדיו, שוטפים לך את המח בעיתונות", הלם. "ואתה חושב, אה, הנה עושים... כולם הפכו לעורכי דין בעד הערבים, עכשיו כולם יושבים על מדוכה אחת, איך לתת לערבים את כל הארץ. אנחנו נמצאים במצב קשה! ואם אתם רוצים שאני אגיד לכם את האמת, אומר לכם! אתם חושבים שיהיה שלום? חושבים שיהיה שקט יום אחד? טיפשים גמורים! על זה נאמר בפרשת האזינו, 'עם נבל ולא חכם, דור עיקש ופתלתול, הלה' תגמלו זאת, הלא הוא אביך קנך'. אתם יודעים מה יהיה רחמנא ליצלן?"



"אתם יודעים מה זה קוריאה? לא סוריה ולא פרס ולא בבל ולא קדאפי. קוריאה תגיע לכאן רחמנא ליצלן! ה' ישמור ויציל! וכל מי ששם לב מה מתרחש בקוריאה היום זה בשבילנו, האטום! יהיה לנו קשה מאד אם לא נחזור בתשובה".

"תבינו, תדעו", זעק הרב נחמני בקול לא לו, "שזה יהיה יותר מהשואה! 'כי אש קדחה באפי ותיקד עד שאול תחתית ותאכל ארץ ויבלה ותלהט מוסדי הרים. אספה עלימו רעות חצי אכלה בם'", ציטט הרב נחמני את לשון הפסוק בשירת האזינו. "מה הפירוש? עזבנו את הקב"ה, חשבנו שאנחנו של עצמנו. ראש הממשלה יושב ועושה מה שהוא רוצה, כאילו הקב"ה לא קיים, כאילו ארץ ישראל שלו, עושה בה כרצונו, העם שלו! והתורה אומרת: 'כי חלק ה' עמו', אתם לא של עצמכם, אתם שלו. כי ביד חזקה אמלוך עליכם".

הרב נחמני צוטט גם כמי שמוצא בעיר 'סיאול' (בירת דרום קוריאה) רמז לפסוק: ותיקד עד 'שאול' תחתית, והביע חשש כי המצב יהיה כאן גרוע יותר יותר ממה שהיה בשואה!

"אין לנו שום סכסוך עם הערבים", המשיך הרב נחמני, "יש לנו סכסוך עם אלוקי ישראל ואם אנחנו לא נשמע לו, יהיה לנו צרות ועוד צרות, המצב ילך ויחמיר. אל תאמינו לטיפשים האלו, למנוולים האלו, עליכם להיזהר מהם, עלכם להיזהר מתרבות רעה של גויים שהכניסו לכאן. ואתם יהודים, בני אברהם יצחק ויעקב אשר קבלו את התורה. תורתכם, אתם צריכים להעריך אותה, לכבד אותה ולהילחם כנגדה. לא באלימות, אלא בדרכי שלום, בתשובה. זו התשובה בשבילם. והתשובה פשוטה כפי שאמרתי לכם. אפשר להתחיל מיד, ממחר בבוקר, אפלו בחמש דקות של תפילין עם קריאת שמע. ולהבין מה אומרת קריאת שמע, מה אומר הקב"ה לנו, מה הוא דורש מאיתנו. חייבים כל אחד ואחת מכם, להחליט כאחד כי אתם רוצים את המשיח".
נחמני נבואה שירת האזינו הקב''ה גזירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד