י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כלי מסוכן

בני ברק: נפגע מקורקינט ונפצע באורח קשה

כוחות ההצלה טיפלו בהולך רגל כבן 70, לאחר שנפגע מקורקינט בעיר בני ברק | הוא פונה במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים

בני ברק: נפגע מקורקינט ונפצע באורח קשה
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

גבר כבן 70 נפצע הבוקר (שני) באורח קשה בתאונה שהתרחשה ברחוב הרב הרצוג בבני ברק. הפצוע, הולך רגל, נפגע מקורקינט, נפל ונפצע. 

מדובר בתאונה שהתרחשה סמוך לשעה 09:40, אז התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב דן על הולך רגל שככה"נ נפגע מקורקינט בבני ברק. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון בפתח תקווה גבר כבן 79 במצב קשה עם חבלת ראש, מחוסר הכרה", נמסר.

שמו לתפילה, הרב אברהם אריה בן שרה דבורה.

"הגענו למקום וראינו גבר שוכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש לאחר שככה"נ נפגע מרוכב קורקינט", סיפר חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ישראל כהן, "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

חובשי הצלה אפרים ויינברגר וחיים ברגמן סיפרו: "כשהגענו למקום, מצאנו גבר כבן 79,מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש קשה שנגרמה לאחר שנפגע מקורקינט. יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום הכולל קיבוע וחבישות, ופינינו אותו במצב קשה באמבולנס הצלה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ שהמשיכה את הפינוי לחדר הטראומה"

זאב טפר חובש בכיר של איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הוא נפגע מקורקינט ובעקבות כך נחבל בראשו ובפלג גופו העליון. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קשה".

קורקינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד