כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ממתינים לחוות דעת

מחשש לקריסה: בניין בעיר החרדית פונה מיושביו

בניין בן 3 קומות פונה בהחלטת מפקד הכיבוי לאחר תלונות הדיירים על קריסה של חלקים מהבניין | התושבים מחכים לבדיקה מקצועית של גורמים מקצועיים מטעם העירייה

מחשש לקריסה: בניין בעיר החרדית פונה מיושביו
הבניין שפונה צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

סכנת קריסה מידית של בניין בן 3 קומות בעיר בית שמש הובילה לפינוי מיידי של כלל הדיירים המתגוררים במקום.

מפקד הכיבוי שהיה באותה עת במשמרת הוזעק למקום והורה על פינויו של הבניין בן שלוש הקומות. גורם ממשרד מהנדס העיר שהוזעק אף הוא למקום אישר את החלטת המפקד והמבצע המהיר יצא לדרך.

בשעה 9:30 הבוקר (ראשון) התקבל דיווח מדיירי בניין ברחוב ביאליק 6 בעיר על נפילה של חלק מבניין מגורים בן שלוש קומות. צוותי כבאות שהוזעקו למקום ערכו סריקה, בעקבותיה החליטו על פינוי מידי של כל דיירי הבניין עד לבדיקה מקצועית של גורם מהעירייה. גורמי משטרה ועירייה שהוזעקו למקום סייעו בפינוי התושבים ובמקביל קיימו הערכת מצב בשטח בעקבותיה הוכרזה סכנת קריסה והורו על פינוי מידי והרחקת תושבים.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "כוחות משטרה הוזעקו אל בניין מגורים בן 3 קומות בעיר בית שמש, בעקבות דיווח על סדקים וחלקי תקרה קטנים שנפלו בבניין".

"לאחר הערכת מצב ראשונית שנערכה, החליטו במשטרה בשלב זה על פינוי הדיירים. כוחות המשטרה במקום החלו בסיוע פינוי דיירי הבניין יחד עם כוחות כבאות והצלה, זאת עד לסיום בדיקת גורמי המקצוע וחוות דעת של מהנדס העירייה".

בית שמש קריסה כיבוי אש פינוי בתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד