י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"עזוב את האגו"

הח"כים החרדים תקפו את ליברמן על האמירה האנטישמית - כך הוא הגיב

דיוני התקציב נפתחו ושר האוצר שבא להציג את עיקרי התוכנית נקלע למתקפה משולבת מצד הח"כים החרדים | חה"כ ינון אזולאי מש"ס בחר לפנות לליברמן ולדרוש ממנו כי יחזור בו מהאמירה כי "ישלח את החרדים על מריצות לזבל", גפני שנכח במקום הוסיף אף הוא טענות משלו. צפו

הח"כים החרדים תקפו את ליברמן על האמירה האנטישמית - כך הוא הגיב
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

במסגרת דיוני התקציב שנפתחו הבוקר (שני), בוועדת הכספים, הגיע שר האוצר אביגדור ליברמן להציג את עיקרי התקציב, במהלכו הציע לו חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) להתנצל על אמירתו האנטישמית אך ליברמן התעלם.

מדובר באמירה של ליברמן ערב הבחירות בו טען בראיון לקשת 12 כי "צריך לשלוח את החרדים במריצה למזבלה", אמירה שעוררה סערה רבה
אך עד כה ליברמן לא התנצל על דבריו נגד המגזר החרדי.

חבר הכנסת ינון אזולאי שהציג טענות כנגד התקציב סיים את דבריו בפנייה לשר ליברמן, "אולי הוא רוצה לחזור בו מהמריצות" (מהאמירה על המריצות א״ק), הח"כ הוסיף והקשה בפני השר, "אתה לא חוזר בך מהמריצות אדוני השר? למה את לא חוזר בך?".

עוד הוסיף חבר הכנסת, "זן אמירה אומללה אמירה אנטישמית", לדבריו, "יש לך את ההזדמנות הזו אתה יכול לחזור בך בצורה מכובדת מהאמירה הזאת", הוא הוסיף להתעקש, "תחזור בך, זו אמירה שלא שוכחים לך את זה. זו ההזדמנות שלך להתעלות מעל הכבוד שלך עזוב את האגו".

כאמור, השר ליברמן בסיוע של נציגו, יו״ר הוועדה חבר הכנסת אלכס קושניר התחמקו וביקשו מחבר הכנסת אזולאי לסיים את דבריו והתחמקו מלתת לו תשובה.

יו"ר ועדת הכספים לשעבר חבר הכנסת משה גפני התייחס לנושא ופנה לשר ליברמן, "אני מבקש ממך, שלא תחזור בך מהאמירה על המריצה", תוך שהוא מסביר "כדאי שכולם ידעו עם מי יש לנו עסק. כתוב בגמרא אין שמחה כהתרת הספקות, אתה היית קרוב אלינו הרבה שנים, אל תחזור בך, שנדע מי אתה".

עוד הוסיף גפני ותקף, "ליברמן, אתה לא תישאר הרבה זמן באוצר, זה כולנו יודעים, אבל את הנזק שאתה תשאיר אחריך, את מה שאתה עושה למשפחות האברכים, שאתה מכיר לא פחות טוב מכולנו, לא יסולח לך. לא תצליח לשנות את אורח חייהם, הם לא יפסיקו ללמוד, רק הילדים שלהם ירעבו ללחם וזה יהיה רשום על שמך ולא יסולח".

ינון אזולאי משה גפני איווט ליברמן תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד