י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

למה גם לכם כדאי ללמוד לסחור במט"ח?

בכל יום מתבצעות ברחבי העולם עסקאות מט"ח בהיקף כולל של טריליוני דולרים. השוק המרתק עשוי להניב תשואות נאות מאוד - בתנאי שסוחרים בחוכמה על בסיס ידע רלוונטי. קורס מט"ח של CTFX מספק את הכלים הנחוצים, והרבה מעבר לכך

למה גם לכם כדאי ללמוד לסחור במט"ח?
מטבעות חוץ צילום: unsplash

בעידן שבו העולם הוא במידה רבה כפר גלובלי, אנחנו יכולים לנצל הזדמנויות שונות גם במקומות רחוקים מאיתנו. אם למשל התרחשויות שונות ביפן צפויות להוביל לעלייה בשער הין היפני, סוחר מיומן במט"ח יכול להרוויח בזכותן סכומי כסף יפים. מצד שני חשוב להדגיש שמסחר במטבעות חוץ עלול לייצר גם הפסדים כואבים - ולכן ההמלצה היא קודם כל ללמוד את התחום לעומק בעזרת קורס שוק ההון וליתר דיוק קורס מט"ח. אייל קרתא, מייסד CTFX, חברה שמציעה לימודי מסחר במטבעות חוץ וגם במטבעות קריפטוגרפיים, מסביר מהם העקרונות המרכזיים של קניית ומכירת מטבעות באופן מושכל באמת.

לסחור ולא להמר

שוק המט"ח הוא כאמור שוק עתיר אפשרויות ועתיר הזדמנויות, ולפעמים גם סוער מאוד. בעידן הגלובליזציה כל אירוע בצד אחד של העולם עשוי להשפיע על עשרות מדינות בצד השני שלו, ולכן גם על ערכי מטבעות החוץ השונים.

ההבדל בין מי שסוחר במט"ח לבין מי שבעצם מהמר על מטבע כזה או אחר הוא קודם כל שיטת עבודה מסודרת. בנוסף נדרשת יכולת להפיק תובנות מנתונים משמעותיים כמו שערי ריבית, אינפלציה, יחס תוצר חוב ועוד ועוד. כלים לניתוח טכני של מטבעות וגם לגידור סיכונים מהווים גם הם בלתי נפרד מארגז הכלים של סוחרים מיומנים וכך גם הבנת הפסיכולוגיה של שוק המט"ח (ושוק ההון באופן כללי).

בקיאות בסוגיות מיסוי רלוונטיות ובהיבטים החוקיים של המסחר בכל סוגי המטבעות משלימה בסיס יציב להשגת רווחים נאים ואפילו גבוהים ממט"ח. בהתאם לפני שבוחרים קורס מט"ח חשוב לוודא שהוא מקנה את כל הכלים הנ"ל.

מט"ח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד