י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ייפגע תדמיתית?

אחרי החשיפה: ניר ברקת מתגונן "ניסיונות חיסול"

לאחר שנחשפו המסמכים הבעייתיים על התנהלותו העסקית של בכיר הליכוד ניר ברקת, מה שגרר גל תגובות נגדו, הח"כ מגיב ותוקף: "אתם יודעים היטב מהיכן מגיעים הנסיונות לחסל מנהיגים בימין ובליכוד"

אחרי החשיפה: ניר ברקת מתגונן "ניסיונות חיסול"
ניר ברקת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לאחר שכמעט 12 מיליון מסמכים הודלפו, ונחשפו סודות פיננסיים של 35 מנהיגים בעולם בהווה ובעבר, יותר מ-330 פקידי ציבור ביותר מ-90 מדינות וטריטוריות, ביניהם גם ראש עיריית ירושלים וח"כ מהליכוד ניר ברקת.

כשהמסמכים שנחשפו על ברקת, חשפו התנהלות בעייתית של מי שרואה עצמו כמחליפו של נתניהו בראשות 'הליכוד' ובראשות הממשלה ביום מן הימים. כזכור, במסמכים נחשף כי בעת כהונתו של ברקת כראש העיר ירושלים הוא החזיק מניות בבעלותו, עליהן טען כי הן נמצאות בנאמנות עיוורת, וכך היה גם עם היבחרו לכנסת, אך התברר כי המניות נמצאות בנאמנות אצל לא אחר מאשר שותפו העסקי, אחיו אלי ברקת.

המסמכים הבעייתיים מאוד שנחשפו, גררו גל תגובות חריף נגד ברקת, מה שאילץ אותו להגיב לאישומים. ברקת בחר להגיב בחשבון הטוויטר והאשים: "חברות וחברים יקרים, אני לא מופתע מהמתקפות נגדי עכשיו, אתם יודעים היטב מהיכן מגיעים הנסיונות לחסל מנהיגים בימין ובליכוד. בניגוד להשמצות ולשקרים שפורסמו בתקשורת, את המסים שלי אני משלם אך ורק במדינת ישראל".

עוד הוסיף בתגובה: "מבדיקה שערכתי הבוקר, לאורך השנים שילמתי יותר מחצי מיליארד ש״ח מס למדינת ישראל. החברות שלנו שילמו מיליארדי שקלים מס, יצרו עשרות אלפי מקומות עבודה ומעסיקות עשרות אלפי ישראלים שמשלמים גם הם מידי חודש מיסים רבים לקופת המדינה".

לסיום כתב ברקת: "בנערותי, אבי ברך אותי שאשלם הרבה מסים במדינת ישראל ובזכות זאת אוכל לעבוד בשירות הציבורי עבור שקל בשנה. אני גאה על הזכות לקיים את ברכתו של אבי ולשרת את עם ישראל ומדינת ישראל עבור שקל אחד בשנה ולשלם לה מסים רבים".

ניר ברקת הליכוד חיסול פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד