כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מוהרא"ש שיק: "חלמתי שהרבי מחב"ד מציל את חיי"

שנה אחרי אירוע הלב בו לקה, עלה מוהרא"ש שיק להתפלל ולהודות על ציון הרבי מליובאוויטש • הסביר: "בעת ניתוח הלב, הרבי זצ"ל עמד למראשותי והבטיח ש'אצא מזה'"

מוהרא"ש שיק. צילום: ארכיון
מוהרא"ש שיק. צילום: ארכיון

שנה לאחר אירוע הלב שעבר מוהרא"ש שיק מברסלב, הוא סיפר לבנו: "הרבי מליובאוויטש זי"ע עמד מעל ראשי וליטף את ראשי ואמר כמה פעמים 'אל תפחד אתה תצא מזה, אני דואג עבורך שהכל יעבור, אתה תצא מזה'".

את הדברים סיפר לבנו הרה"ח ר' משה שיק - רב בית המדרש "היכל הקודש" במונסי, במוצאי שבת-חול-המועד.וביקש במפתיע לנסוע יחד עימו אל ציוני האדמו"רים מליובאוויטש הרבי הריי"צ וחתנו הרבי האחרון מחב"ד זי"ע. לשאת תפילה בחשאי.

הרב שיק הסביר, "בדיוק לפני שנה, קיבלתי התקפת לב, בשעה 1:35 באמצע הלילה, ועכשיו אני בא פה לתת תודה להקדוש-ברוך-הוא על הנס. הסיבה שאני נוסע להודות דווקא בציון הזה היא בגלל שבעת הניתוח, כאשר הייתי בהרדמה כללית, ראיתי במשך כל זמן הניתוח את הרבי מליובאוויטש זי"ע עומד מעל ראשי ומלטף את ראשי ואומר כמה פעמים 'אל תפחד אתה תצא מזה, אני דואג עבורך שהכל יעבור, אתה תצא מזה'. זו הסיבה שבדיוק באותה השעה שקיבלתי את התקפת הלב, אני בא להודות להקדוש-ברוך-הוא במקום הזה, שכן היה להרבי זי"ע חלק בהצלת חיי".

ואכן, הצדיק הגיע למקום בדיוק בשעה 1:35 בלילה ונשא בה תפילה במשך זמן רב.
מוהרא חב''ד ניו-יורק מחלה לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד