ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מתמודד עם המחלה

מתוך מיטת חוליו: ראש הישיבה מוציא ספר

ראש ישיבת ההסדר המאירי הרב שמואל זעפרני מתמודד בגבורה עילאית כבר למעלה משנה וחצי בסרטן קשה - שחזר לו בפעם השנייה | למרות זאת, הרב הוציא ספר חדש | בישיבה מתרגשים: "זה יום מרגש עבורנו"

מתוך מיטת חוליו: ראש הישיבה מוציא ספר
הרב שמואל זעפרני צילום: אבי יאיר

למרות שכבר שנה וחצי הוא מתמודד עם מחלת הסרטן, ראש ישיבת ההסדר המאירי הרב שמואל זעפרני כתב ספר על פרשת השבוע, וכעת הוא מוציא אותו לאור.

הרב, שכבר ניצח פעם אחת את המחלה, מתמודד עמה כעת בפעם השנייה, היה כמעט ברוב הזמן מאז פרוץ מגיפת הקורונה בבידוד בביתו. הרב ניצל את הזמן והפך הקלטות השיעורים שהעביר בזום לסדרת ספרים על פרשות השבוע של ספר בראשית.

בתקופת הבידוד של הרב שמואל כשהוא סובל סבל רב מתופעות הלוואי של הטיפולים, זכו תלמידי הישיבה לשיעור מעשי במסירות נפש כאשר הרב שמואל מסר בכל שבוע מספר שיעורים בזום. תלמידי הישיבה מספרים מדהים לראות כיצד השיעורים מחיים את הרב ומזרימים בו כוחות חדשים.

"מחד זה יום מרגש עבורנו בצאת ספרו של ראש הישיבה, השם ישמרהו ויחייהו", אמר גרשון ביים מנכ"ל הישיבה, "מצד שני אנו כואבים את כאבו וסבלו של הרב ומתפללים שזכות התורה תעמוד לו ויזכה במהרה לשוב להנהגת הישיבה בצורה מסודרת מתוך בריאות איתנה".

"מבקשים מהציבור להתפלל לרפואת הרב שמואל בן חנה שליט"א", ביקש המנכ"ל להתפלל על הרב, שבימים האחרונים ישנה התפשטות לריאות ולכבד.

ישיבת הסדר סרטן ספר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד