י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ברברת מיותרת"

הח"כ: ההבדל המהותי בין החשיפה של בנט לזו של נתניהו

חבר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד טוען כי בניגוד לחשיפת ארכיון הגרעין האיראני על ידי נתניהו שם היה ערך לכך, במה שהוביל ליציאת ארה"ב מהסכם הגרעין, החשיפה אמש של רה"מ בנט מעל בימת הכנסת הייתה "ברברת מיותרת"

הח"כ: ההבדל המהותי בין החשיפה של בנט לזו של נתניהו
באדיבות פלאש 90

החשיפה אמש (שני) של ראש הממשלה נפתלי בנט מעל בימת הכנסת אודות מבצע נועז של המוסד בחודש שעבר לאיתור גורלו של הנווט השבוי רון ארד, הובילה לביקורת רבה, גם בקואליציה וכמובן גם באופוזיציה, שם הזכירו את הביקורת הקשה שספג ראש הממשלה לשעבר נתניהו כאשר חשף "לצרכים פוליטיים" מבצעים של המוסד.

חבר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד התארח היום בתוכניתו של עופר חדד בערוץ 12 והסביר כי בניגוד לחשיפת ארכיון הגרעין על ידי נתניהו, שהובילה ליציאת ארה"ב מהסכם הגרעין האיראני, החשיפה אמש של רה"מ בנט נועדה אך ורק לצרכים פוליטיים, ללא שום רווח עבור מדינת ישראל.

"ההבדל הגדול בין חשיפת ארכיון הגרעין האיראני ב-2018 לבין החשיפה המיותרת והברברת הזו אתמול - הוא המטרה", אומר ח"כ אוחנה ומזכיר כי קצת יותר משבוע מהחשיפה של נתניהו, ארה"ב יצאה מהסכם הגרעין הבעייתי לישראל. ולכן מסביר אוחנה, הייתה משמעות חשובה לחשיפה, לגייס את הקהילייה הבינלאומית לטובת העמדה של ישראל נגד איראן.

"כאחד שהיה חבר בקבינט המדיני ביטחוני", אמר אוחנה, "אני יכול להגיד לך שמוסד מבצע פעולות קשות ונועזות רבות". אוחנה מציין כי הוא לא חושב שצריך לחשוף פעולות חשאיות של ישראל - למעט במקרים בהם יש לכך ערך.

אמיר אוחנה בנימין נתניהו נפתלי בנט המוסד איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד