ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ביצים הושלכו

בן גביר בכפר קאסם: "נמאס להיות פראיירים". צפו

בעקבות תקיפת השוטרים בשבוע שעבר בכפר קאסם, כמה עשרות פעילי ימין הגיעו למחות מול תחנת המשטרה | יו"ר 'עוצמה יהודית': "לתושבי ישראל נמאס להיות פראיירים" | כמה תושבים מחו, ואף כמה מהם השליכו ביצים והתפתחה המולה

בן גביר בכפר קאסם: "נמאס להיות פראיירים". צפו
איתמר בן גביר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

נמנעה מתיחות: עשרות בודדות פעילי ימין הגיעו היום (שלישי) למפגן בעיר כפר קאסם מול בניין העירייה, זאת בשל תקיפת השוטרים בסוף השבוע שעבר בעיר.

בין המפגינים היו גם חברי הכנסת איתמר בן-גביר מסיעת 'הציונות הדתית' ומאי גולן מ'הליכוד' שבאו, לטענתם, לחזק את השוטרים. מנגד, כמה תושבי העיר הגיעו לזעום על הביקור, ואף הושלכו ביצים.

בימים האחרונים היה חשש כי הביקור יצית את המתיחות, ואף חברת הכנסת גידא זועבי מ'מרצ' דרשה לבטל אותו, אך למעט המומה וזריקת הביצים - האירוע יחסית עבר בשקט.

"לתושבי ישראל נמאס להיות פראיירים", אמר בן-גביר. "המשטרה הוכיחה שכשהיא רוצה לשמור על שלטון החוק היא יכולה. אמשיך להיאבק למען השמירה על שלטון החוק".

‏יו"ר הועדה הציבורית בכפר קאסם סאאיד עיסא, התייחס היום לביקור, והרגיע לפני תחילתו כי לא תהיה התחחמות: "אף אחד לא ינסה היום למנוע את ביקורו הפרובוקטיבי של איתמר בן גביר לעיר כי לגזען כזה לא מגיעה שום תשומת לב".

"הוא לא קיים מבחינתנו ולא נתן לו את ההזדמנות לקבל חשיפה תקשורתית על חשבוננו", תקף את יו"ר 'עוצמה יהודית' בראיון לרדיו 'נאס'.

כפר קאסם איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד