כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מחלקות נסגרות

מהגיל הבא ומעלה: אתם יכולים לבחור את החיסון שלכם

עד היום נאלצו בני 18 ומעלה להתחסן אך ורק בחיסון מסוים, היום הודיעו קופות החולים כי האופציה נפתחה מחדש | בנוסף, דיווחו היום בבית החולים רמב"ם על סגירת מחלקת הקורונה 

מהגיל הבא ומעלה: אתם יכולים לבחור את החיסון שלכם
מתחם חיסונים בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחודשים האחרונים, בני 18 ומעלה שהגיעו למתחמי החיסונים השונים ברחבי הארץ כדי לקבל את חיסונם הראשון, התוודעו לכך שאופציות החיסון סגורות בפניהם, והם מוזמנים לקבל מנה של מודרנה, או ללכת הביתה.

היום (שלישי) פורסם, כי בדיון שנערך בין משרד הבריאות לקופות החולים הוחלט לאפשר גם חיסוני פייזר לבני 18 ויותר לכל מי שרוצה להתחסן בהם. כאמור מהיום, כל מי שרוצה ומבקש מקופות החולים - יוכל להתחסן בחיסון של פייזר.

בתוך כך, פרסם היום בית החולים רמב"ם בחיפה, כי בעקבות הירידה במניין המאושפזים חולי הקורונה, 26 חולים נכון להיום לעומת שיא של 70 חולים בגל הרביעי לפני שלושה שבועות, הוחלט לסגור את מחלקת קורונה פנימית ב. עוד דיווחו בבית החולים, כי החולים מרוכזים כעת בשתי מחלקות: כתר א' וטיפול נמרץ קורונה. 

בית החולים רמב"ם מצטרף לשורת בתי חולים נוספים שדיווחו בימים האחרונים על סגירת מחלקות הקורונה, בעקבות הירידה בתחלואה, ובעיקר הודות הירידה בתחלואה הקשה.

כזכור, בבית החולים שיבא - תל השומר נסגרו שתי מחלקות קורונה, ומחלקות נוספות נסגרו ב'אסף הרופא' שבבאר יעקב, בוולפסון שבחולון, ובבית החולים איכילוב שבתל אביב.

גם ביה"ח אסותא שבאשדוד דיווח בימים האחרונים כי צומצמו מחלקות שהיו מיועדות לחולי קורונה.

חיסון לקורונה חברת מודרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד