י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"יודעים לא מעט"

הרמטכ"ל על הפעולות נגד איראן: "יימשכו בכל זירה ובכל עת"

"צה"ל וקהילת המודיעין יודעים לא מעט על המתחולל באיראן", הצהיר הערב הרמטכ"ל אביב כוכבי | כוכבי השתתף בטקס כניסתו של אלוף אהרון חליוה לתפקיד ראש אגף המודיעין, במקומו של אלוף תמיר הימן | "המבצעים להשמדת היכולות יימשכו", אמר כוכבי

הרמטכ"ל על הפעולות נגד איראן: "יימשכו בכל זירה ובכל עת"
הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, התייחס היום (שלישי) בטקס חילופי מפקד אגף המודיעין של צה"ל לפעולות מערכת הביטחון נגד איראן והצהיר: "הפעולות יימשכו בכל זירה ובכל עת". דבריו של הרמטכ"ל מגיעים ברקע השיח על הסכם הגרעין בין איראן לארצות הברית והמעצמות, והחשש כי התכנית תמנע מישראל לפעול נגדה.

כוכבי אמר את הגברים בטקס כניסתו של אלוף אהרון חליוה לתפקיד ראש אגף המודיעין, במקומו של אלוף תמיר הימן, אשר כיהן בתפקיד זה כשלוש שנים וחצי. אלוף הימן מסיים 35 שנות שירות ופורש מצה"ל. טקס חילופי המפקדים נערך היום במחנה "הרצוג" (גלילות), בראשות הרמטכ"ל ובהשתתפות חברי פורום מטכ"ל, נציגים ממערכת הביטחון, בני המשפחות ומוזמנים נוספים.

"אגף המודיעין הוא דוגמא לארגון שהמציא את עצמו מחדש וממשיך לעשות זאת בקצב מהיר וחסר תקדים כי טוב יותר פירושו יעיל יותר ובמחיר הנמוך ביותר", אמר הרמטכ"ל. "ככזה אגף המודיעין הוא נכס לאומי - נכס למקבלי ההחלטות ולמפקדים הבכירים, נכס ליחידות ונכס מוסרי ללוחמים, לחיילים ולמשפחותיהם".

באשר לפעולות נגד איראן, אמר כוכבי: "צה"ל וקהילת המודיעין יודעים לא מעט על המתחולל באיראן ופועלים נגד התבססות איראנית בכל רחבי המזרח התיכון. המבצעים להשמדת היכולות האיראניות ימשכו - בכל זירה ובכל עת והתכניות המבצעיות כנגד תכנית הגרעין של איראן ימשיכו להתפתח ולהשתכלל. יהיו אשר יהיו - חובתנו להעמיד מענה צבאי, אפקטיבי ובזמן".

"תמיר", הוסיף כוכבי, "אגף המודיעין תחת פיקודך האיץ את התהליכים הללו והפך להיות חלק טבעי ואינטגרלי מהכוחות הלוחמים ומהתכנון המבצעי. פיקדת על האגף באחריות ובהסתכלות רחבה, בגישה מעמיקה תוך הבנת הצרכים של צה"ל. אגף המודיעין הפך למודרני יותר, מדויק יותר ומבצעי יותר.  אהרון, אתה מפקד מוכשר ומקורי, בעל תפיסה מהירה וניסיון מבצעי עשיר. היכרותך העמוקה עם האתגרים הביטחוניים והצבאיים עם צה"ל ונקודת מבטך הייחודית יהוו עבורך אמצעי ניווט מצוין ויוסיפו לנו שותף משמעותי בהפעלת הכוח ובבניין הכוח. קידום נושאים וחדשנות הם כרטיס הביקור שלך, אין לי ספק שתוביל את אגף המודיעין בכישרון רב".

אביב כוכבי תקיפה באיראן האיום האיראני הגרעין האיראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד