י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בניגוד לנטען

מייק פנס שובר שתיקה: "טראמפ ואני דיברנו"

מייק פנס מפתיע בראיון שהעניק השבוע ומזים את הדיווחים על יחסים רעים עם טראמפ מאז הפריצה לגבעת הקפיטול שאילצה גם אותו להסתתר בחדר מאובטח. פנס מספר על שיחות שקיים עם טראמפ אחרי שסיים את כהונתו ותקף את ממשל ביידן 

מייק פנס שובר שתיקה: "טראמפ ואני דיברנו"
טראמפ ופנס בימים כתיקונם צילום: מתוך הטוויטר של פנס

סגן הנשיא לשעבר, מייק פנס, מספר כי יש לו מערכת יחסים חזקה עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ והוסיף כי השניים ישבו ודיברו על חילוקי הדעות ביניהם לאחר ההתפרעות ב-6 בינואר בקפיטול, זאת בניגוד לנטען עד כה, כי בין השניים שורר נתק מוחלט מאז המאורע המכונן.

"תראה, אתה לא יכול להיות כמעט חמש שנים יחד עם שועל פוליטי מבלי לפתח מערכת יחסים חזקה", אמר פנס לאישת התקשורת שון האניטי ב'פוקס ניוז', "ואתה יודע, 6 בינואר היה יום טראגי בהיסטוריה של בניין הקפיטול שלנו, אך הודות למאמצי משטרת גבעת הקפיטול, פקידים פדרליים, הקפיטול היה מאובטח, סיימנו את העבודה, ואני והנשיא ישבנו כמה ימים אחר כך ודיברנו על כל זה".

פנס הוסיף כי הוא וטראמפ "נפרדו בידידות" מאז סיום תפקידם בממשל, והם שוחחו מספר פעמים מאז ששניהם עזבו את התפקיד".

סגן הנשיא דאז ניהל את אישור הקונגרס לתוצאות הבחירות לנשיאות 2020 כאשר מתפרעים תומכי טראמפ פרצו לקפיטול ואילצו את סגן הנשיא דאז מייק פנס ומחוקקים אחרים למצוא מקלט באזורים מאובטחים בבניין. כמה פורעים הקימו גרדום וקראו "תלו את מייק פנס!" כשהם עשו את דרכם לתוך המשרדים.

טראמפ ביקש בפומבי שפנס ידחה את תוצאות הבחירות, שאם היה קורה, היה זה מהלך חסר תקדים, אשר היה מעורר משבר חוקתי.

בראיון שפורסם ביום שני טען סגן הנשיא פנס כי "התקשורת רוצה להסיח את הדעת מסדר היום הכושל של ממשל ביידן על ידי התמקדות ממה שקרה בינואר", הוא הוסיף, "הם רוצים להשתמש ביום זה כדי לנסות ולזלזל באופיים וכוונותיהם של 74 מיליון אמריקאים שהאמינו שנוכל להיות חזקים שוב, אבל מצידנו, אני באמת מאמין שכולנו צריכים להישאר ממוקדים לחלוטין בעתיד, שם אני ממוקד ואני מאמין שהעתיד בהיר".

מייק פנס דונלד טראמפ גבעת הקפיטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד