ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
החוק שאתגר את הקואליציה

ח"כ רוטמן דוחה את ההצבעה 'למצות מו"מ'

חה"כ שמחה רוטמן החליט להסיר מסדר היום את ההצבעה על חוק יסוד ההגירה שתוכננה להיום אחר הצהריים, זאת בעקבות משא ומתן שניהל עם שרת הפנים איילת שקד

ח"כ רוטמן דוחה את ההצבעה 'למצות מו"מ'
שמחה רוטמן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת שמחה רוטמן החליט לדחות הצבעה שתוכננה להיום ועוררה חשש מנפילה נוספת לקואליציה, רוטמן מקיים מו"מ עם שרת הפנים איילת שקד וצפוי להביא את החוק שיעורר סערה, להצבעה בשבוע הבא.

מדובר בחוק יסוד ההגירה שמעורר משבר בקואליציה בין מרצ ורע"מ לשאר המרכיבים סביב הסעיף של הענקות תושבות ישראלית במסגרת חוק האיחוד גם לתושבים ממדינות עוינות.

באופוזיציה ביקשו לנצל את ההזדמנות להביך את האופןזיציה בהצעה, ובקואליציה אכן חששו ממפלה נוספת, כאשר בימים האחרונים ניהלה חברת הכנסת איילת שקד שיחות מו"מ עם יוזם החוק חבר הכנסת שמחה רוטמן כדי להשיג הסמכה שתאפשר את העברת החוק.

בשעה האחרונה הודיע חבר הכנסת רוטמן כי הוא מסכים לדרישתה של שקד והוא מסיר את החוק מסדר היום כדי למצות את המו״מ ובכך הוא דוחה את המבוכה הקואליציונית עד לפעם הבאה.

מטעמו של חה״כ שמחה רוטמן נמסר: "בשבוע הקרוב ננסה למצות את המו"מ מול שרת הפנים איילת שקד וגורמים נוספים בקואליציה כדי לסגור את גבולות מדינת ישראל ולהגן על זהותה היהודית ועל בטחון המדינה".

שמחה רוטמן שקד מדיניות ההגירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד