ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בעקבות ההסכם

חבר הוועדה למינוי שופטים התייעץ עם בן-גביר

חבר הכנסת שמחה רוטמן, החבר בוועדה למינוי שופטים, נפגש ושוחח עם יו"ר 'עוצמה יהודית' כדי להתייעץ בנוגע למינוי שופטים לבית משפט עליון | ההתייעצות בין השניים היא חלק מסיכום בניהם בעבר | רוטמן: "מעריך מאוד את דעתו המקצועית"

חבר הוועדה למינוי שופטים התייעץ עם בן-גביר
בן גביר בכפר קאסם צילום: ossi Zeliger/Flash90

פרסום ראשון: חבר הועדה למינוי שופטים חה"כ שמחה רוטמן התייעץ בתקופה האחרונה מספר פעמים עם חבר הכנסת והמשפטן עו"ד איתמר בן-גביר, חברו לסיעה, בנוגע למינוי שופטים.

חבר הכנסת רוטמן, שנבחר מטעם הכנסת לכהן כחבר הועדה למינוי שופטים, נפגש ושוחח מספר פעמים לאחרונה עם יו"ר 'עוצמה יהודית', כדי להתייעץ עמו על בחירת המועמדים לבית המשפט העליון.

התייעצות מגיעה לאחר שסוכם בניהם על כך שבתמורה לפרישתו של בן-גביר מהתמודדות על נציג הכנסת בוועדה למינוי שופטים, רוטמן יתייעץ עמו בכל הנוגע לבחירת השופטים.

בשבוע שעבר פרסם שר המשפטים גדעון סער את הרשימה המועמדים לשיפוט בבית המשפט העליון. בוועדה יש בלוק שמרני-ימני, שכולל את רוטמן, סער והשרה שקד - אשר בלעדיהם אף מינוי לא יוכל לעבור.

מטעמו של רוטמן נמסר: "חה"כ שמחה רוטמן מתייעץ עם רבים וטובים בנושא הוועדה למינוי שופטים, ביניהם חה"כ איתמר בן גביר שאת דעתו המקצועית הוא מעריך מאוד". בן גביר מסר: "יש שיתוף פעולה ושיחות על בסיס שוטף לבחינת המועמדים".

שמחה רוטמן ועדה לבחירת שופטים איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד