י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מיקרוסופט משדרגת את שירות האאוטלוק שלה

שירות הדואר האלקטרוני החינמי של מיקרוסופט - אאוטלוק.קום זוכה לשדרוג משמעותי בקטגוריית לוח השנה • עיצוב אריחים בדומה לחלונות 8, זמן תגובה מהיר יותר, שיתוף עם חברים וסינכרון עם פייסבוק, לינקדין וסקייפ

  • כ"ג ניסן התשע"ג
מיקרוסופט
מיקרוסופט

מיקרוסופט הודיעה אתמול (ג') בערב על שדרוג משמעותי לשירות הדואר האלקטרוני החינמי שלה - אאוטלוק.קום. הפעם ענקית התוכנה והחומרה מרדמונד משפרת את קטגוריית הלוח השנה, שנזנחה מאז הושק השירות בקיץ שעבר.

אאוטלוק.קום הוא הגרסה המשודרגת של הוטמייל שיצאה לגמלאות. מדובר בשירות המגיע במראה נקי, מאוורר, שלא נותן תחושה של עומס. מדובר בעיצוב בהשראת ממשק האריחים שנמצא בחלונות 8 ובווינדוס פון, מה שמאפשר למשתמשים להרגיש שהם כל הזמן נמצאים בסביבה עם אותה מראה עיצובי. עד אתמול, קטגוריית הלוח השנה הגיעה במראה המיושן של הוטמייל ועכשיו היא מעוצבת באותו מראה אריחים נקי, הקיים בשאר שירותי החברה.

מיקרוסופט מציעה את הלוח השנה גם בממשק עברי מלא, כאשר לדברי החברה הוא מציע זמן תגובה מהיר עם התמקדות בהצגה נוחה של אירועים ופגישות ואפשרות להוסיף מטלות, מבלי לפתוח עמוד חדש.

הלוח השנה החדש מאפשר סנכרון עם רשתות חברתיות, כמו: פייסבוק, לינקדין וגם שירות המסרים המיידים והשיחות הטלפוניות - סקייפ. הדבר מאפשר הצגת ימי הולדת של החברים באופן אוטומטי ביומן. כמו כן, הלוח שנה מציג באופן אוטומטי מזג האוויר (כולל ישראל) וחגים (עדיין לא זמין בארץ). בנוסף, ניתן לשתף את הלוח שנה עם חברים.

הגרסה החדשה יודעת לעבוד מול סמארטפונים שונים וגם מול התוכנות אאוטלוק 2013 והשירות הפנימי של חלונות 8. השדרוג מגיע לאאוטלוק.קום באופן אוטומטי ואין צורך לבצע שום פעולה בשביל לקבל אותו.
אאוטלוק מייל שדרוג פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד