י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"מקומם ומתסכל" • פרודת סרבן הגט שנמלט מדברת

פרודתו של שי כהן, סרבן הגט שנמלט באמצע דיון בבית הדין, מתלוננת בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "הגורמים לא מקצים משאבים בחיפוש, המעט שעושים - כי אני רודפת אחריהם"

שי כהן. צילום ארכיון
שי כהן. צילום ארכיון

"המצב הנוכחי מקומם ומתסכל אותי. מסקנות ועדת החקירה אינן משנות את המציאות", כך אומרת היום (ד') פרודתו של האסיר הנמלט שי כהן, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', בתגובה למסקנות ועדת החקירה בשירות בתי הסוהר. על עצם היותו חופשי היא אומרת: "הגורמים הרלוונטיים לא עושים די כדי לאתר אותו ולכן הוא עדיין חופשי".

על פי ההחלטות שהתפרסמו אמש, ארבעת הלוחמים בצוות הליווי של שי כהן יועמדו לדין משמעתי ויועברו מתפקידם כלוחמים ביחידה. מפקד יחידת נחשון, קצין בדרגת תת גונדר – יקבל הערה בגין אחריות כוללת. נגד ארבעה קצינים נוספים ביחידה בדרגות כלאי-סג״ד ינקטו צעדים מנהליים ומשמעתיים.

"לא עדכנו אותי בדבר", מתלוננת פרודתו של כהן. "את הכל אני נאלצת לשמוע דרך התקשורת.
מסקנות הוועדה אינן משנות דבר. התנהלותה של יחידת נחשון בשב"ס הייתה ונשארה אותו הדבר. השמירה עליו הייתה גרועה ואני לא הופתעתי מכך שהוא ברח. אני אמרתי כמה וכמה פעמים שהוא יברח".

לדבריה, הגורמים הרלוונטיים אינם מקצים משאבים בחיפושים אחריו, "היו צריכים אחרי כל-כך הרבה זמן שהוא מסתובב חופשי לפרסם פרס כספי עבור מי שיביא ללכידתו. אם לא הייתי רודפת אחרי השב"ס, גם את המעט שהם כבר עושים הם לא היו עושים".

עורכת דינה של האישה, אסנת קרפלוס גלעם, מנהלת הקליניקה לסיוע משפטי באוניברסיטת בר-אילן אמרה בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "האישה הזו היא אחת מבין רבות שבעליהן מסרבים לתת גט. המסקנות אינן משנות את המציאות לאף אישה ובמיוחד לא לה, לאחר שבעלה נעלם ואיתו התקווה שאולי הוא ייתן את הגט".
שי כהן אסיר נמלט שב''ס חיפוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד