י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עימות בקואליציה

סגן השר תקף את איילת שקד; עמית סגל עקץ

סגן שר הכלכלה יאיר גולן התייחס למגעים בין איילת שקד לאופוזיציה לגבי חוק יסוד: ההגירה, ותקף את שרת הפנים: "קצת שכחה באיזה קואליציה היא נמצאת". הח"כ שיצא להגנתה והתגובה העוקצנית של עמית סגל

סגן השר תקף את איילת שקד; עמית סגל עקץ
יאיר גולן/עמית סגל צילום: פלאש 90

עימות נוסף מתפתח לאחרונה בקואליציה עקב כוונותיה של שרת הפנים איילת שקד להיכנס למגעים עם האופוזיציה לגבי חוק יסוד: ההגירה, חוק שמגבש חבר הכנסת שמחה רוטמן מן האופוזיציה ולו מתנגדים נחרצות במפלגות השמאל.

סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן ממפלגת 'מרצ' צייץ בחשבון הטוויטר שלו ותקף: "נראה שאיילת שקד קצת שכחה באיזה קואליציה היא נמצאת. איילת, חוקים מקדמים עם שותפים פוליטיים ולא עם החברים שלך מלהב"ה".

חבר הכנסת יום טוב כלפון מסיעת 'ימינה' יצא להגנת חברתו למפלגה ותקף את גולן: "ואתה שכחת באיזו מדינה אתה נמצא. למדינת ישראל רוב ציוני ולאומי ב"ה, שתומך במאמצי שרת הפנים בעניין חוק האזרחות", תקף כלפון וקינח בעקיצה, "עדיפים שותפים ציונים, גם אם חלוקים פוליטית, מאשר אבו מאזן".

הפרשן הפוליטי עמית סגל, שיחסיו המתוחים עם יאיר גולן ידועים לא מכבר, עקץ את גולן כשהזכיר לו מה רמת תפקידו: "הכי חמור זה שאיילת שקד שכחה את סגן שרת הכלכלה".

לפני כמה ימים, פרסם סגל מאמר נגד פגישת בכירי מפלגת 'מרצ' עם אבו מאזן, ויאיר גולן הפעם היה זה שתקף את סגל: "הגיע הזמן שעמית סגל יפנים שהוא פרשן פוליטי ולא פוליטיקאי. את התקוות שלו לסיפוח איו"ש וביאת המשיח הוא צריך לממש מתוך הליכוד ולא מתוך חברת החדשות".

סגל השיב לו אז ביהירות ועקץ: "אינני נוהג להתעמת עם סגני שרות כלכלה. קודם תתקדם לסגן שר הקליטה ואז נדבר".

יאיר גולן עמית סגל איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד