י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
למורת רוחו של בנט

יו"ר הרשות לשרי מרצ: רוצה לפגוש את לפיד

הערב מתפרסם כי במהלך פגישתם של שרי מרצ עם יו"ר הרשות הפלסטינית ברמאללה בתחילת השבוע, ביקש אבו מאזן מאורחיו להיפגש עם שר החוץ לפיד | בכיר פלסטיני: ""אנחנו בדיוק בימים האלה מנסים לקבוע איתו" | לשכת לפיד: "לא רואה סיבה להיפגש כרגע עם יו"ר הרשות"

יו"ר הרשות לשרי מרצ: רוצה לפגוש את לפיד
נפתלי בנט ויאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על אף ההבטחה שלא לעסוק בנושאים שנויים במחלוקת, שרי 'מרצ' עלו השבוע ללשכתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. הערב (רביעי) מתפרסם כי במהלך הפגישה אבו מאזן הביע בפני אורחיו, את רצונו לפגוש את שר החוץ יאיר לפיד.

בחודשים האחרונים נדמה שלשכתו של יו"ר הרשות הפלסטינית ברמאללה, אבו מאזן, הפכה ללהיט התורן של חברי הממשלה והקואליציה, ולמורת רוחו של ראש הממשלה בנט הם עולים לרגל בזה אחר זה לרמאללה. תחילה היה זה שר הביטחון בני גנץ שקיבל אישור לבקר ברמאללה לצרכים אזרחיים, אך הפך את ביקורו שם מהר מאוד לפסטיבל פוליטי. בתחילת השבוע היו אלה שרי מרצ שהגיעו לאבו מאזן לביקור חמים במיוחד.

לפי הדיווח של ירון אברהם, חוסיין א שיח' שישב ליד יו"ר הרשות במהלך פגישתו עם שרי מרצ ושמע על רצונו לפגוש את שר החוץ הישראלי, חשף כי "אנחנו בדיוק בימים האלה מנסים לקבוע איתו (לפיד) פגישה".

לשכת לפיד הגיבה לפרסום וטענה כי לא הגיעה פנייה כזאת. עוד ציינו מלשכתו כי לפיד לא רואה סיבה להיפגש כרגע עם יו"ר הרשות אבו מאזן.

עוד פרסם ירון אברהם כי אבו מאזן אמר במהלך הפגישה כי שר הביטחון גנץ צריך לחזור אליו בנוגע לשורת נושאים, בין היתר בכל מה שנוגע לפתיחת הסכמי פריז בפן הכלכלי שלהם ולכן הם - הוא וגנץ - קבעו שייפגשו באופן תדיר, אחת לתקופה קצרה.

בלשכת גנץ הגיבו: "נקיים את המפגשים בהתאם לצורך ולסיכומים של הצוותים המשותפים".

 

יאיר לפיד הרשות הפלסטינית אבו מאזן מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד