י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צרות של עשירים

קרב צמוד: מי היהודי העשיר ביותר בעולם?

שניהם עם 118.9 מיליארד דולר: המיליארד היהודי מארק צוקרברג, שספג הפסדים בעקבות קריסת פייסבוק, מצליח להתאושש ומגיע לשוויון עם מיליארדר יהודי אחר, מייסד 'אורקל' לארי אליסון, במאבק על המקום החמישי והיוקרתי של דירוג עשירי העולם של מגזין 'פורבס'. שניהם יהודים והקרב הצמוד יכריע גם מי יהיה היהודי העשיר ביותר בעולם

קרב צמוד: מי היהודי העשיר ביותר בעולם?
שטרות דולרים צילום: pixabay

מייסד 'פייסבוק', המיליארד היהודי מארק צוקרברג, שספג השבוע הפסדים בעקבות קריסת פייסבוק, מצליח להתאושש ואף מגיע לשוויון עם מיליארדר יהודי אחר, מייסד 'אורקל' לארי אליסון, במאבק על המקום החמישי והיוקרתי של דירוג עשירי העולם של מגזין 'פורבס'. שניהם יהודים והקרב הצמוד יכריע גם מי יהיה היהודי העשיר ביותר בעולם.

לאחר התקלה העולמית בפייסבוק ובחברות הבת 'וואטסאפ' ו'אינסטגרם', הפסיד צוקרברג בזמן קצר שבעה מיליארד דולר והודח מהחמישייה הפותחת ברשימת עשירי העולם, לאחר תקופה ארוכה בה היה יציב במקום החמישי.

על פי מגזין 'פורבס', צוקרברג ואליסון מוערכים בשווי של 118.9 מיליארד דולר ומחליפים ביניהם את מקומות 5-6 אך טרם ברור מי יתייצב במקום החמישי ויפתח פער. מייסד פייסבוק המתאושש הפסיד אתמול 580 מיליון דולר, אך בכל זאת פחות מהמתחרה ברשימה, אליסון מייסד אורקל, שהפסיד 1.3 מיליארד דולר דולר.

הרשימה המלאה של פורבס: במקום הראשון - מייסד 'טסלה' אילון מאסק עם הון מוערך בשווי של 200.8 מיליארד דולר, אחריו - ג'ף בזוס עם 188.9 מיליארד דולר, במקום השלישי - איל ההון הצרפתי ברנאר ארנו עם 174.3 מיליארד דולר, ובמקום הרביעי - ביל גייטס עם 129.3 מיליארד דולר. במקום החמישי-שישי - מארק צוקרברג ולארי אליסון עם 118.9 מיליארד דולר.

מארק צוקרברג לארי אליסון פורבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד