י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביקור מיוחד

גילוי האוצרות: ראשי מכון 'אור החסידות' הגישו לאדמו"ר מסדיגורא את הכרכים החדשים בסדרת אוצרות התורה

ראשי מכון 'אור החסידות', שמפיץ מידי שבוע את גיליון 'לקראת שבת' בעשרות אלפי עותקים לאברכים ובני תורה, ערכו פגישה מיוחדת  אצל האדמו"ר מסדיגורא והגישו לו את הכרכים החדשים בסדרת אוצרות התורה

גילוי האוצרות: ראשי מכון 'אור החסידות' הגישו לאדמו"ר מסדיגורא את הכרכים החדשים בסדרת אוצרות התורה
ביקור אצל האדמו"ר מסדיגוא צילום: יח"צ

אל מעונו של כ"ק האדמו"ר מסדיגורא שליט''א בבני ברק, הגיעו בסוף השבוע ראשי מכון 'אור החסידות' להצגת הספרים החדשים בסדרת "אוצרות התורה" שיצאו לאור בימים אלה על חומשים בראשית – שמות. סדרת "אוצרות התורה", שהוצגה בפגישה המיוחדת, הינה ליקוט ועיבוד מתוך משנת כ"ק האדמו"ר רבי מנחם מנדל שניאורסון מליובאוויטש זצ"ל.

מיד בתחילת הפגישה, קיבל האדמו"ר לידיו את הכותרים החדשים שיצאו במסגרת הסדרה; 'אוצרות התורה – חידושי סוגיות', הכולל עיונים וביאורים בסוגיות הש"ס וברמב"ם על סדר פרשיות התורה, ו'אוצרות התורה – יינה של תורה', הכולל יסודות בעבודת השם לאור ביאורי תורת החסידות בפרשיות השבוע. האדמו"ר עיין בספרים למשך שעה קלה, והביע את התפעלותו מהיצירה התורנית.

בפגישה השתתפו עורכי הספרים, הרבנים הגאונים, הרב מנחם יהושע טייטלבוים, הרב לוי ברוק, והרב משה פרידמן, יחד עם הרב יוסף יצחק פיקרסקי מוותיקי שלוחי הרבי מליובאוויטש לארץ הקודש. העורכים התורניים, אנשי מכון 'אור החסידות', הסבירו לאדמו"ר את הייחודיות של הספרים החדשים ואת העבודה המקיפה שנעשתה לקראת ההוצאה לאור.

במהלך הפגישה, נסובה השיחה על פעילות מכון 'אור החסידות', שמפיץ מידי שבוע את גיליון 'לקראת שבת' בעשרות אלפי עותקים לאברכים ובני תורה. האדמו"ר גילה למשתתפים כי הוא מכיר את העלון ומעיין מעת לעת בחידושי הסוגיות המופיעים בו.

בהמשך התעניין האדמו"ר, במועדים והאירועים בהם נאמרו העיונים והביאורים המופיעים בספר 'אוצרות תורה – חידושי סוגיות'. גם הקשר החם והקרוב בין כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל לאדמו"רי סדיגורא, עלה על השולחן.

האדמו"ר הודה לאורחים על ספרי חידושי התורה ועודד אותם להמשיך במלאכת הפצת תורת החסידות וחידושי תורה המובססים על דברי גדולי החסידות.

סדיגורא אוצרות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד