ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ירי בנגמ"ש

שר הדתות נגד קריב: "מתנהג בבריונות; הפר הסטטוס קוו"

מתרבים הקולות בקואליציה נגד גלעד קריב לאור הפרובוקציה שביצע הבוקר ברחבת הכותל המערבי. השר מתן כהנא תקף את יו"ר ועדת החוקה ואמר כי התנהג בבריונות והפר את הסטטוס קוו במקום הקדוש

שר הדתות נגד קריב: "מתנהג בבריונות; הפר הסטטוס קוו"
מתן כהנא/גלעד קריב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפרובוקציה של חבר הכנסת הרפורמי ממשיכה לעורר זעם, גם מתוך הקואליציה בה הוא חבר. מוקדם יותר היום היה זה חבר הכנסת ניר אורבך וכעת מצטרף לזעם בכיר 'ימינה', השר לשירותי דת מתן כהנא.

בראיון לליאור קינן ב'חדשות 13', התייחס הערב השר כהנא לפרובוקציה ואמר, "צר לי מאוד שגלעד קריב בחר להגיב בבריונות על המעשה שהיה בתשעה באב", אמר. ותקף גם את הפורעים בתשעה באב, "מה שהיה בתשעה באב ברחבת ישראל זה היה רע מאוד".

השר הוסיף ותקף את חבר הכנסת קריב, "חבל שגלעד קריב מתנהג באותו אופן ומתנהג בבריונות ברחבת הנשים בכותל". עוד הוסיף, "הוא פוגע בסטטוס קוו שיש בכותל המערבי", וציין גם כי "צריך לקדם את מתווה הכותל שכבר סוכם, צריכים לפתור את הדבר בהסכמות. ועד אז, לא להתנהג כך".

כזכור, הפרובוקציה של הח"כ הרפורמי, גררה שייח ציבורי בדיוק כפי שהוא ביקש לעשות, כאשר גם חבר הכנסת ‬מאיר פרוש השיב לו בפרובוקציה משלו, כאשר נכנס הבוקר לחדר ועדת החוקה והחל לקרוא פרקי תהילים בקול רם וכשבאו סדרני הכנסת להוציאו, התבצר והתיישב על רצפת החדר והמשיך בקריאת פרקי תהילים, כדי להשיב לקריב על מה שעשה שעות קודם לכן בכותל. בצר לו נאלץ יו"ר הוועדה גלעד קריב להוציא את החברים להפסקה בת עשר דקות.

גלעד קריב מתן כהנא רפורמים בכותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד