ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
פרוסים ב-12 ערים מרכזיות

למתנגדי החיסונים: המזרק יגיע עד פתח הבית

במשרד הבריאות ישיקו מיזם מיוחד בכדי למצות באופן סופי את שכנוע מתנגדי החיסונים להתמגן מפני הנגיף ויבואו עם המזרק עד לפתח הבית. מדובר ב-700 אלף איש שמרוכזים ב-12 ערים מרכזיות

למתנגדי החיסונים: המזרק יגיע עד פתח הבית
מתחם חיסונים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

במשרד הבריאות צפויים להשיק מבצע חיסונים עד הבית, כך מתפרסם ב'חדשות 12'. מבדיקה שנערכה במשרד הבריאות, עלה שכיום ישנם 700 אלף איש שלא התחסנו כלל, ושמרביתם גרים ב-12 ערים מרכזיות.

בכדי לנסות ולגרום להם להתחסן, גורמי המקצוע - צפויים להגיע אליהם עד הבית עם ניידות חיסון בכדי לחסנם. אחרי שאותם שבע מאות אלף שלא קיבלו את מנת החיסון הראשונה מופו, גילו במשרד הבריאות כמה ריכוזים כאלה, בין הייתר בנתניה, באר שבע, תל אביב, בת ים, בית שמש וראשון לציון.

ואם במתנגדי חיסונים עסקינן, נזכיר כי בערבו של יום רביעי התבטא ד"ר אלון רפפורט, מנהלה הרפואי של 'פייזר' בישראל בריאיון ל'חדשות 12' וטען כי "צריך לחסן גם ילדים, הם עלולים לסבול מסיבוכים. אני מבין את החשש של ההורים, התפקיד שלנו לספק נתונים".

עוד הוסיף והבהיר ד"ר רפפורט כי "אין לישראל הסכם בלעדיות עם פייזר". דברים מצטרפים לדבריו של ד"ר גבריאל מירקוס, בכיר ב'פייזר', שציין בראיון לאולפן ynet: "אנחנו לא שפני ניסוי בישראל".

לצד זאת יצוין כי חסידות ויז'ניץ תקיים ביום שלישי הקרוב מבצע חיסונים מיוחד לכלל החסידים החל מגיל 12 ומעלה.

חיסון לקורונה מתנגדי חיסון חברת פייזר משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד