י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נתניהו צונח

הפוליטיקאי עם הכי הרבה הופעות בתקשורת

'יפעת מחקרי מדיה' דירגה את כמות הופעות של הפוליטיקאים בתקשורת לתקופת החגים, ולפיהן ראש הממשלה בנט במקום הראשון עם 331 - נמוך ב-40% מהנתון המקביל של נתניהו בספטמבר שעבר | הח"כ הכי גבוה ברשימה שהוא לא סמל שלטון או שר: איתמר בן גביר

הפוליטיקאי עם הכי הרבה הופעות בתקשורת
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחד הכלים עבור הפוליטיקאים לקשר עם הבוחר, הוא ראיונות בתקשורת. חברת 'יפעת מחקרי מדיה' בדקה עבור אתר 'וואלה' מי מהפוליטיקאים מופיע הכי הרבה בתקשורת.

על פי הנתונים, שבדקו בהופעות בטלוויזיה, ברדיו, בראיונות אולפן, ראיונות שטח, וכל סינק בתוך כתבה, עולה כי במקום הראשון נמצא ראש הממשלה נפתלי בנט, עם 331 הופעות בתקשורת.

אך למרות ה"ניצחון", בנט יכול להיות גם מאוכזב מהבדיקה הזאת, שכן מהנתון המקביל של בנימין נתניהו בספטמבר שעבר, ראש הממשלה לשעבר הופיע 515 פעמים. במקום השני ניצב השר לביטחון פנים עמר בר לב עם 67 הופעות, בעיקר בשל בריחת האסירים ובשל הפשיעה הגואה במגזר הערבי.

בצמוד אליו, שר הביטחון בני גנץ עם 66 הופעות בתקשורת, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צונח ביחס לשנה שעברה ומגיע ל-64 הופעות בלבד - נתון שמגיע כמובן בשל הדחתו מהשלטון.

הח"כ הראשון שמתברג ברשימה, שהוא לא סמל שלטון או שר, הוא יו"ר 'עצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר מסיעת 'הציונות הדתית'.

מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, מני אברהמי הסביר את הנתונים ואמר כי "בחינת ההופעות של השרים וחברי הכנסת בחודשי החגים מבליטה את העובדה כי בנט ממעט להתבטא ועדיין יש לו קושי לייצר סדר יום. מספר ההשמעות של בנט ביחס לנתניהו בתקופת החגים בנה שעברה נמוך בכ-40%".

"נתניהו השכיל לעשות שימוש בתקשורת ויצר סדר יום. נתניהו לא העניק ראיוניות לתקשורת והיא פיתחה "רעב" להתבטאויות של נתניהו בעיקר בפתח ישיבות הממשלה, באירועים פומביים וברשתות חברתיות והדהדה את הדברים בעוצמה גדולה".

בנימין נתניהו נפתלי בנט איתמר בן גביר סיקור תקשורתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד