י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אימה בלונדון

ניסיון חטיפת ילדה בשכונה החרדית: החשוד נעצר

גבר ניסה לחטוף ילדה חרדית בשכונה חרדית בלונדון. האיש נעצר ובחיפוש נמצאו אזיקים בכיסו. בנוסף, שני יהודים הותקפו אתמול ברחובות לונדון, גבר שיצא מבית כנסת, וילדה שחזרה מבית הספר

ניסיון חטיפת ילדה בשכונה החרדית: החשוד נעצר
החשוד בחטיפה שנעצר צילום: ארגון השומרים

תלמידת בית ספר חרדית הצליחה להימלט מגבר שניסה לחטוף אותה בזמן שהמתינה בתחנת אוטובוס בצפון לונדון. החשוד ביקש מהילדה לבוא איתו וזו נבהלה ונמלטה לביתה וסיפרה להוריה את שעבר עליה, ההורים הזעיקו את המשטרה, שעצרה את החשוד. בחיפוש שנערך עליו במקום נמצאו אזיקים בכיסו.

הילדה, בת ה-14, סיפרה להוריה שהגבר פנה אליה והשמיע באוזניה "הערות לא הולמות". התקרית התרחשה בהיי רוד טוטנהאם, לונדון, אתמול (חמישי) בשעה 16:45. מהמשטרה נמסר כי הילדה "הוטרדה מאוד אך לא נפגעה פיזית".

משטרת לונדון פרסמה כי עצרה גבר בן 50 בחשד לניסיון חטיפה, החזקת נשק התקפי ואי התייצבותו בבית המשפט. מהמשטרה נמסר כי הוא עדיין במעצר והחקירות נמשכות.

ארגון השומרים המקומי דיווח כי הם הוזעקו למקום תוך שתי דקות ואיתרו את הגבר כשהוא נושא זוג אזיקים בכיס האחורי של מכנסי הג'ינס שלו. הם אמרו כי הם מעניקים תמיכה לילדה ולמשפחתה. המשטרה ביקשה מכל מי שיש לו עדות למעשי החשוד להגיע ולדווח למשטרה במידית.

בדיווח נוסף של ארגון השומרים נמסר, כי גבר יהודי שיצא מבית כנסת אתמול בקלאפטן קומן בסטאמפורד, הוכה בפניו על ידי גבר - ממניע גזעני, העבריין אף צילם את תקיפת היהודי.

עוד אירוע אנטישמי שדווח על ידי ארגון השומרים, ילדה בת 12 שחזרה אתמול מבית הספר, הותקפה על ידי אשה שטיילה עם עגלת תינוק, גם בקלאפטן קומן.

לונדון חטיפה ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד