כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מראשי חסידות באיאן • רבי אליעזר רבינוביץ זצ"ל

בליל שביעי של פסח השיב את נשמתו החסיד רבי אליעזר רבינוביץ' זצ"ל (89), יליד ירושלים ומחשובי חסידי באיאן • ראש כולל לאברכים וממייסדי 'תפארת ישראל'

מראשי חסידות באיאן • רבי אליעזר רבינוביץ זצ"ל
מנחם הלוי

ברוך דיין האמת: בליל חג שביעי של פסח נפטר בירושלים הגאון החסיד רבי אברהם אליעזר רבינוביץ זצ"ל מראשי וזקני חסידי באיאן כשהוא בן 89 בפטירתו.

המנוח זצ"ל נולד בירושלים ביום טוב ראשון של פסח בשנת תרפ"ד לאביו הרה"ח רבי מאיר שלום רבינוביץ ז"ל מחשובי חסידי באיאן, ולאמו מרת חנה ע"ה.

את תורתו קנה בתלמוד תורה וישיבת 'חיי עולם' בירושלים שם התחבב על ראשי ורבני הישיבה.

היה דמות אצילית מהיושבים ראשונה במלכות בית רוז'ין איש ירא אלוקים ועובד ה' מנועריו, תלמיד לכם מפולג שהרביץ תורה והיה תמים בכל דרכיו והליכותיו עם הבריות ועם קונו, וחי בצניעות.

כל חייו דבק באדמו"רי בית באיאן האדמו"ר רבי מרדכי שלמה זצ"ל והאדמו"ר שליט"א.

כשאדמו"רי בית רוז'ין הקימו את המתיבתא 'תפארת ישראל' פעל רבות לחיזוקה וביסוסה ביחד עם ראש הישיבה הגאון רבי יהושע העשיל ברים זצ"ל

במשך שנים עמד בראשות הכולל לאברכים של החסידות בירושלים שם הרביץ תורה במסירות נפלאה,

לפני מספר שנים שיכל את בנו בכורו הרה"ח רבי יהושע אשר רבינוביץ ז"ל למרות הייסורים שעבר בכל השנים לא התלונן וקיבלם באהבה ובדומיה.

במסע הלוויתו שיצא במוצאי החג ועברה דרך ה'קלויז' של חסידות באיאן ברחוב מלכי ישראל בירושלים השתתפו המונים בראשות האדמו"ר שאף ספד לו ועמד על דמותו בטיש 'נעילת החג'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
באיאן לוויה רבינוביץ שביעי של פסח חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד