י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"יש לו את הטלפון שלי"

השרה איילת שקד משיבה למתקפות נגדה - ורומזת לשר המתדרך

לאחר שקראה הבוקר בטורי סוף השבוע תדרוכים נגדה מתוך הממשלה על כך שהיא החוליה החלשה בקואליציה השברירית, שרת הפנים איילת שקד משיבה למתקפה ורומזת לשר שתדרך נגדה. "אם השר המתדרך רוצה כמה שיעורים ביחסי חוץ אני מוכנה לתת לו. יש לו את הטלפון שלי"

השרה איילת שקד משיבה למתקפות נגדה - ורומזת לשר המתדרך
בנט, לפיד וגנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

במענה לתדרוכים נגדה שהתפרסמו הבוקר (שישי) בהם נרמז רמז עבה כי היא בוחנת אפשרות לערוק מהקואליציה, ובטורי הדעה השבועיים בעיתונות הכללית צוטט גורם בקואליציה מאשים את שקד בכך שהיא 'הזרוע החלשה' של הקואליציה והיא עלולה לשוב למחנה הימין, שקד משיבה ל'גורם' תוך שהיא רומזת שמדובר בשר החוץ יאיר לפיד.

"נקרא לו 'השר המתדרך'" אומרת שקד ומצטטת את מה שאמר על ביקורה באמירויות. "זו או חבלה מכוונת בהסכם שלום טרי ועדין, או אי-הבנה מוחלטת איך עובדים יחסי חוץ של מדינה".

"ובכן", השיבה שקד, "כדאי לו - לשר המתדרך, לקרוא את הנקודות הבאות", כשהיא מציינת כי סגן ראש הממשלה ושר הפנים האמירתי התקשר אליה אחרי שובה ארצה ואמר לה, "נכנסת ללבבות של העם האמירתי, הבאת לנו ולארצך הרבה כבוד". שקד תקפה: "אני לא חושבת שהשר המתדרך קיבל אי פעם כזו שיחת טלפון".

עוד תקפה השרה שקד את 'השר המתדרך': "אם השר המתדרך רוצה כמה שיעורים ביחסי חוץ אני מוכנה לתת לו. יש לו את הטלפון שלי".

כזכור, הבוקר בטורו השבועי כתב הפרשן יוסי ורטר כי: "שקד ממעטת להגיע למליאת הכנסת. הצרחות והעלבונות של האופוזיציה קשים לה. בלבה היא עומדת איתם". הפרשן ממשיך ומעורר, "ראשה של שקד במשרד הפנים, לבה במחנה היריב. היא החוליה החלשה, היא - היא נקודת התורפה, לא בני גנץ", קובע ורטר ומצטט מקורב לבנט שאומר: "גם היום היא הייתה ששה להפוך לשרת משפטים אצל נתניהו ולהחזיר את נפתלי למשרד הביטחון ולתפקיד ילד הכאפות של ביבי. רק אז היא תדע שלווה".

גם ב'ידיעות אחרונות', הפרשנית הפוליטית סימה קדמון מצביעה על שקד כבעייתית וכמי משדרת לתקשורת שמתנגדת לחוקים של גדעון סער, על הגבלת כהונה של ראש ממשלה ל-8 שנים ועל מניעת כהונה של ראש ממשלה עם כתבי אישום. אחד השרים אומר ל'ידיעות': "היא מייצרת לנו כל הזמן כאילו דרמות, כדי שנחשוב שהיא הסמן הימני שלנו. היא חיה בדמיונות שיש לה עדיין בייס, היא מבחינתה הולכת עם הבייס המדומיין שלה. הכל רק כותרות, בסוף היא לא תתנגד לכלום".

גורם נוסף בקואליציה אומר לקדמון ב'ידיעות' על איילת שקד כי היא לא תפיל בכוונה את הממשלה, אבל היא מייצרת כל הזמן דרמות, כדי שיהיה ברור שהיא הסמן הימני של הממשלה ולא סער או אלקין. לנסוע לאבו־דאבי ולהגיד דווקא שם שלא תהיה מדינה פלסטינית, זו או חבלה מכוונת בהסכם שלום טרי ועדין, או אי־הבנה מוחלטת איך עובדים יחסי חוץ של מדינה.

איילת שקד אבו דאבי בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד