כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אין פייסבוק-פון? פייסבוק תשיק פיצ'ר לאנדרואיד

למרות הציפייה כי ענקית הרשתות תשיק באירוע סמארטפון משלה, דיווח ב-TechCrunch גורס: מדובר באירוע משמעותי בו תוצג דווקא גרסה מותאמת של אנדרואיד לרשת החברתית

  • כ"ג ניסן התשע"ג
פירסום לפייסבוק בבני ברק. צילום: ארכיון
פירסום לפייסבוק בבני ברק. צילום: ארכיון

הפייסבוק-פון הולך ומתרחק? פייסבוק הפיצה הזמנה לאירוע שיחול ב-4 באפריל, ויתמקד בשירותי אנדרואיד חדשים של החברה.

למרות הציפייה כי ענקית הרשתות תשיק באירוע סמארטפון משלה, דיווח ב-TechCrunch גורס כי מדובר באירוע משמעותי בו תוצג דווקא גרסה מותאמת של אנדרואיד לרשת החברתית.

בגרסה החדשה, צפויה מערכת ההפעלה לסנכרן את פייסבוק כ"מסך הבית" (מסך הנעילה) של אנדרואיד ולהציג למשתמשים עדכונים שוטפים דרכה. הפיצ'ר החדש ייקרא "Facebook Home", וישלב מספר אלמנטים במסך הבית של המכשיר.

לפי הדיווח בבלוג, מקורות שונים מסרו כי ה-Facebook Home ישלב את פיצ'ר המסנג'ר, תצוגת תכנים מהרשת החברתית, תכונות שיתוף וכלים נוספים - כל זאת במסך הנעילה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, ובשיתוף עם חברת HTC.

יש לציין כי לצד הדיווחים ב-TechCrunch, ישנו גם דיווח של ה"וול סטריט ג'ורנל", אשר מרחיק לכת אף יותר וצופה כי פייסבוק תשיק מערכת הפעלה חדשה ועצמאית משלה המבוססת על האנדרואיד, שתאפשר לה "להשתלט" על כל חלק במערכת.

באתר Android Police, העוקב אחר התפתחויות במערכת ההפעלה, אגב, תומכים בגרסה של טק-קראנץ', ומציינים כי פייסבוק תשיק את Facebook Home ללא שינוי של מערכת ההפעלה.

עוד מדווחים באתר על ה"פייסבוק-פון", סמארטפון תוצרת החברה, שלפי השמועות מסתובב תחת השם HTC Myst והוא יגיע עם מעבד כפול ליבה, מסך 4.3 אינץ' ומצלמה 5 מגה פיקסל.

פייסבוק מגבירה את פעילותה בתחום הסלולר לאור העובדה ששני-שליש ממשתמשיה מגיעים אליה כיום בגלישה סלולרית. החברה הכניסה ברבעון הרביעי של 2012 כ-306 מיליון דולר מפרסום במובייל.
פייסבוק-פון שירות אנדוראיד רשת ציפייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד