י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"בטוח אתה נהנה למעלה"

המכתב המרגש של האם השכולה לבנה שנהרג באסון מירון

במכתב מרגש שכתבה אמו של הבחור החשוב שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל, שנהרג ל"ע באסון מירון והיא ביקשה לפרסמו, כותבת האימא: "גם לאבא קשה לראות בחורים אחרים.... סבתא מחכה שבדרך לישיבה תכנס ותגיד לה שלום. עם החיוך וההתעניינות שלך.... השם בחר אחרת ואתה למעלה בטוח מבין למה"

המכתב המרגש של האם השכולה לבנה שנהרג באסון מירון
הבחור שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אחד מהרוגי אסון מירון בל"ג בעומר היה הבחור החשוב שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל תלמיד ישיבת 'כנסת יחזקאל' בעיר אלעד ותושב העיר צפת, בן עלייה אמיתי שפתיל חייו נגדעו ברגעים הנעלים ביותר של הילולת הרשב"י. 

אמו שתחי' תושבת העיר צפת כתבה לו ביום שישי האחרון עם תחילת זמן חורף מכתב מרגש לבנה שעלה בסערה השמימה, האמא ביקשה לפרסם את המכתב המיוחד. 

וכך כתבה אמו: "שלמה שלי האהוב! והיקר יום שישי ב חשון. לומד במתיבתא של רבי שמעון? איזה מסכת? כמו שהייתי מאחלת לך בהצלחה בישיבה פה בעולם. מאחלת לך המון הצלחה בישיבה של מעלה. בטוח אתה מתענג! תמיד אהבת ללמוד ולדעת להתפלפל ולחקור... 6:24 בבוקר עכשיו יום שישי. איך התחיל לך הזמן למעלה? תספר לי מי החברותא שלך. הייתי צריכה ללכת למחברת ולכתוב לך בכתב יפה ומסודר. אבל פשוט זה הדף שהיה לידי עכשיו אז לא משנה".

"אני מתגעגעת!!!!!!!! מי החברותא שלך? גם שם יש סדרים סדר א? ב? ג? אתה יושן באותו חדר כמו זמן שעבר? או עברת לחדר אחר? עוברים מחדר לחדר שם? כמו שפה בעולם התפללתי עליך " והערב נא" כך אני מתפללת עליך עכשיו שיערב לך הלימוד למעלה שם אין ניסיונות של טכנולוגיה מתקדמת, אין נגנים....פחדת שתמשך אחריהם ובקשת שנמשיך להתפלל שתמיד תהיה שמח עם התורה. ותמיד יערב עליך. אז תפילתנו התקבלה.... ולמעלה בטוח יש לך ערבות בתורה".

"בטוח אתה נהנה שם. המון חושבת עליך! איך היה שהגעת למעלה ומצאת עצמך במקום שחשבת וחשבנו כולנו שייקח שנים מאוחר יותר. רבקה ואברהם מדברים עליך בגעגועים גם לאבא קשה לראות בחורים אחרים.... סבתא מחכה שבדרך לישיבה תכנס ותגיד לה שלום. עם החיוך וההתעניינות שלך.... השם בחר אחרת ואתה למעלה בטוח מבין למה".

לסיום כותבת האם השכולה: "תהיה אם אתה יכול מליץ יושר על כולנו שנחיה באמונה אמיתית, בשמחה אמיתית! באחדות ובאהבה ובטחון. שנזכה לחזור בתשובה שלימה לפני בא הגאולה. תהיה מליץ יושר על כל עם ישראל .. המון הצלחה בזמן החדש!!!!! עם החברותות החדשות!!! גם שם אתה מסכם להם? את השיעור? שבת שלום אוהבת אמא".

שלמה זלמן ליבוביץ אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד