י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"גברת מצליח הנכבדה"

בעלה של אלרעי-פרייס תוקף את אנשי התקשורת

מאיר פרייס, בעלה של בכירת משרד הבריאות שרון אלרעי פרייס תקף הערב את פרשני 'ערוץ 12' והאשים אותם ב"השתלחות בפקידים" | פרייס כינה את הפרשנים הבכירים "עיתונאי החצר" והגן בדבריו על אנשי הבריאות

בעלה של אלרעי-פרייס תוקף את אנשי התקשורת
ערד ניר צילום: מתוך טוויטר

בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס, צייץ הערב (מוצ"ש) ציוץ בו תקף בחריפות את אנשי התקשורת הבכירים של 'ערוץ 12', ערד ניר, דנה ויס ורינה מצליח, בעקבות מה שהוא מכנה "השתלחות בפקידים" שהם מבצעים.

כך צייץ מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור: "יושב ורואה בערוץ 12 את רינה מצליח, ודנה וויס משתלחים ב'פקידים' ודורשים שידעו את מקומם. ובכן גבירותי הנכבדות, אותם 'פקידים' היו הראשונים בעולם לזהות את הירידה במועילות החיסונים".

עוד הוסיף כשהוא תוקף את הפרשן של 'ערוץ 12': "למרות הגיחוך של חבריכם למערכת 'ערד ניר' וההשתלחויות. הם עמדו על דעתם!"

בהמשך כתב על אנשי משרד הבריאות, "כי הם גם דאגו לכך שבישראל יהיו מספיק חיסונים לבצע את החיסון הנוסף. הם לקחו את האחריות הרפואית לעשות את המהלך הזה. הראשונים בעולם".

"אם המהלך היה נכשל האחריות הייתה רק שלהם. הם לא 'פקידים' גברת מצליח הנכבדה. הם אנשים שבזכותם יש ביננו אלפי אנשים בחיים. כדאי לזכור זאת".

לסיום הגן מאיר פרייס על אנשי הבריאות ותקף את העיתונאים כשהוא מכנה אותם "עיתונאי החצר": "אנשי משרד הבריאות ובראשם מנכל המשרד, אחי ואחיותי הרופאות והרופאים, האחיות והאחים, צוותי המנהל והמשק, הם אילו שבזכותם יצאנו מהגל הזה. לא בזכות המומחים לחיידקי מעי, מלחכי הפנכה ועיתונאי החצר".

שרון אלרעי פרייס משרד הבריאות קורונה רינה מצליח דנה ויס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד