י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"חתרן מספר 1; שכיר חרב"

העימות בליכוד נמשך: אמסלם נגד ניר ברקת

חוק אותו מוביל חה"כ דוד אמסלם ומכוון במטרה למנוע את השתלטותו של ח"כ ניר ברקת על מרכז המפלגה, מעורר מהומה | מסרון שנשלח לחברי הליכוד מאשים את הראשון בחתרנות. בתגובה, בלשכתו של אמסלם תוקפים בחריפות את ברקת

העימות בליכוד נמשך: אמסלם נגד ניר ברקת
דודי אמסלם וניר ברקת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

העימות בתוך הליכוד נמשך ומחריף, הצעת 'חוק ברקת' שהגיש חבר הכנסת דוד אמסלם נגד חבר מפלגתו ניר ברקת שמונע ממנו להשתמש ביתרון הכסף שלו על פני אחרים בהתמודדות, ממשיך לעורר מהומה בליכוד.

אסמס אנונימי שנחתם בשם 'נאמני נתניהו בליכוד' תקף את אמסלם בטענה כי הוא חבר אל גדעון סער. בהודעה נטען כי "גדעון סער נותן הכשר להצעות חוק פרסונליות ויקדם את הצעת החוק הפרסונלית נגד נתניהו. כדי להפיל את ברקת בגלל סכסוך אישי מהעירייה, דודי אמסלם יאפשר להפיל את נתניהו. לא נשכח לך אמסלם העסקן את החבירה לגדעון סער".

אמסלם מיהר להשיב לאסמס תוך שהוא מאשים בכך את ניר ברקת, ובתגובה ששיגר בשם לשכתו נמסר: "מצחיק שאנשי קדימה בליכוד ממשיכים לקשקש בקומקום ולנסות למכור ספין עלוב, מופרך והזוי על חבירה של אמסלם הנאמן לסער שנטש".

"יש כאלה", הוסיפו ותקפו בלשכתו של אמסלם את ברקת המתמודד על ראשות המפלגה, "כמו אמסלם, שנשארים נאמנים לדרך ולמנהיג בכל מצב - בניגוד לברקת החתרן מספר 1 במדינה שמסתתר תמיד מאחורי שכירי חרב, ומתחמם על הקווים בחוסר סבלנות ולויאליות בסיסית".

עוד תקף חבר הכנסת אמסלם את חבר מפלגתו, "נראה שכל רצונו של ברקת הוא להשתלט על שלד בורסאי ולרכוש אותו מכספי החשבון באיי הבתולה...
מתפקדי הליכוד חכמים יותר מהכל ולא מסתנוורים מאורחים לרגע, גם אם יש להם הרבה ממון". על החוק אותו הוא מוביל, אמר "למרות ההכפשות של מר ברקת החוק הזה יעבור בעזרת ה', ואנחנו נמנע מהמיליארדרים לקנות שלטון בכסף...".

דודי אמסלם ניר ברקת הליכוד גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד