כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מלחמה וירטואלית: אתר משרד ראש הממשלה נפרץ

עוד בנפגעי מתקפת הסייבר: אתר משרד החינוך, מינהל מקרקעי ישראל, בזק והרשות לניירות ערך • כנקמה: נפרץ האתר הרשמי של קבוצת 'אנונימוס' על ידי האקרים ישראלים

פריצה ממוחשבת
פריצה ממוחשבת



קבוצת האקרים המשתייכים לארגון 'אנונימוס' החלו הלילה במימוש איומיהם לפרוץ ולהפיל אתרים ישראלים כחלק ממלחמת טרור וירטואלית.

מתקפת הסייבר נפתחה עם הפלתו של אתר הרשות לניירות ערך, שהועלה מיד לענן, בהמשך הותקפו גם אתר משרד ראש הממשלה, אתר משרד החינוך, אתר מינהל מקרקעי ישראל, אתר 144 של בזק, אתר התעשייה הצבאית, אתר האגודה למלחמה בסרטן ועוד. נכון לשעה זו טופלו מרבית הפריצות והאתרים עובדים כרגיל.

ההאקרים הבטיחו כי בשיאה של המתקפה יופלו לא פחות מ-2700 אתרים ישראלים, מכל הסוגים. בנוסף, הבטיחו לפרסם את פרטיהם של עשרות אלפי חשבונות פייסבוק שפרצו, ואלפי פרטים של כרטיסי אשראי, שנמצאים לטענתם בידיהם.

גלובס: האקרים פרו-ישראלים נקמו

במקביל, קיבלו מומחי אבטחת מידע ישראלים מידע על מספר אתרים ישראלים כבר נפרצו ומאות כתובות דואר אלקטרוני וסיסמאות מוצפנות מתוכם פורסמו. במקביל, נרשמה פעילות אינטנסיבית של האקרים פרו-ישראלים ברשת: האתר הרשמי של קבוצת ההאקרים שמכנה את עצמה Anonghost, ומרכזת את האיומים למתקפה על ישראל, נפרץ ונשתלו בו מסרים פרו-ישראלים, כמו דגל ישראל.

בין היתר, פורסמה רשימת 20 עובדות "נשכחות" על ישראל כמו הולדת האומה היהודית לפני עליית האיסלם, מספר הפעמים שירושלים מוזכרת בתנ"ך וכן סרטון יו-טיוב של ריאיון שפורסם באל ג'זירה לפני כשבע שנים שבו מוטחת ביקורת נגד העולם הערבי.

בנוסף, קבוצת האקרים ישראלית שמכנה את עצמה Israeli Elite Force פתחה חשבון בטוויטר שבו צירפה מספר קישורים לאתרים פקיסטנים שנפרצו על ידה ועמוד הבית שלהם שונה. בין היתר הושתלה בכמה מהם תמונת חייל ודגל ישראל וכן ציטוט מתוך תהילים: "גם אם אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי".
סייבר טרור אנונימוס מחשבים פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד