י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שותפות מפתיעה

בכירי בנק הפועלים ביקרו בקמפוס החדש של מרכז ההייטק והחדשנות 'קמא-טק'

בביקור השתתפו משנה למנכ"ל בנק הפועלים, מנהל מערך מרכזי העסקים בצמיחה וראש תחום היי טק בבנק • הרב משה פרידמן, מנכ"ל קמא-טק: "אנחנו שמחים על שותפות נפלאה ועל התמיכה והסיוע של בנק הפועלים, לפעילויות של קמא טק בשורה ארוכה של דרכים - דבר שמסייע לקדם ולהצמיח את ההייטק החרדי"

בכירי בנק הפועלים ביקרו בקמפוס החדש של מרכז ההייטק והחדשנות 'קמא-טק'
ביקור מיוחד בקמא טק צילום: יח"צ

ביקור מרשים קיימו במרכז ההייטק והחדשנות של קמא טק בכירי בנק הפועלים, על מנת להכיר מקרוב את הפעילות הענפה של קמא טק. הקמפוס של קמא-טק בבני ברק משמש בית למגוון פעילויות, בכללם הכשרות של תכנות, קורסים וסדנאות בתחומי מדעי המחשב, כנסים והרצאות בנושאי יזמות, מאיץ סטארטאפים, ועוד.

בביקור השתתפו המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה העסקית, צחי כהן, בועז דן מנהל מערך מרכזי העסקים בצמיחה, וגב' בת שבע משה ראש תחום פועלים הייטק. את הסיור ליווה מנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן.


במהלך הביקור • קרדיט: יח"צ

בכירי בנק הפועלים התכבדו לקבוע מזוזה במתחם החדש, ובמהלך הסיור נפגשו עם יזמי הייטק חרדים ושוחחו על מגוון תוכניות לקידום ההייטק החרדי.

ראשי קמא טק שיתפו את האורחים בפעילות המקיפה והנרחבת שמקיימת קמא-טק לעידוד יזמות וקידום ההייטק בציבור החרדי. הם אף הציגו את הסטראטפים, תכניות הלימודים בסמינרים, תחרות ההאקתון שעוררה הדים רבים, ושאר הפעילויות הנעשות ביוזמת קמא-טק.

הרב משה פרידמן, מנכ"ל קמא-טק: "אנחנו שמחים על שותפות נפלאה ועל התמיכה והסיוע של בנק הפועלים, לפעילויות של קמא טק בשורה ארוכה של דרכים  - דבר שמסייע לקדם ולהצמיח את ההייטק החרדי".

קמא טק בנק הפועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד