א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

בטקס מיוחד: הושקו 2 אופנועי הצלה חדשים של מד"א בעמנואל

ראש המועצה הרב אליהו גפני: "אני רוצה להודות למד״א על הכוח העצום שהוסיפו למען הצלת חיי אדם ביישוב" • סמנכ"ל המבצעים במד"א גיל מושקוביץ: "אתם כאן בעמנואל היחידים שנותנים את המענה בכל האזור" • מנהל המרחב חיים דורי: "מאות מתנדבים חרדים של ארגוני ההצלה עובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא ואתם מתנדבי עמנואל חלק משמעותי מהם"

בטקס מיוחד: הושקו 2 אופנועי הצלה חדשים של מד"א בעמנואל
טקס מיוחד צילום: יח"צ

בטקס מכובד בעמנואל - הושקו 2 אופנועים חדשים של מד״א בהשתתפות ראש מועצת עמנואל הרב אליהו גפני ובכירי מד"א.

בטקס השתתפו ראש המועצה הרב אליהו גפני, סמנכ"ל המבצעים במד"א גיל מושקוביץ, מנהל מרחב ירקון במד"א חיים דורי, פארמדיקית בכירה הגב' קארין מושקוביץ וקב"ט היישוב עמנואל יעקב פרץ.

במהלך הטקס נשא דברים ראש המועצה הרב אליהו גפני שאמר בדבריו: "מיום כניסתי לתפקיד אני שומע רק כמה מד"א פועלים ועושים למען המתנדבים. שיתוף הפעולה של המועצה יחד עם מד״א רק ימשיך ויתחזק. אנחנו מייצגים פה בעמנואל מגדלור של עשייה, שירות לציבור וכוח התנדבות לציבור. אני רוצה להודות לכם על הכוח העצום שהוספתם היום למען הצלת חיי אדם ביישוב".

סמנכ"ל המבצעים במד"א גיל מושקוביץ אמר: "אני מכיר את היישוב משנת 2004 בתקופה שניהלתי את מרחב ירקון. הייתי בכל תקופת הפיגועים. אני שמח לראות דור חדש של מתנדבים נמרצים ופעילים. אנחנו הולכים לפתח את זה ולפתוח קורס חדש ולבצע הדרכות כאן בעמנואל. אני מודה לראש המועצה הרב גפני שעומד לימיננו ופועל בכל הדרכים כדי לסייע לטובת הצלת חיי אדם. אתם כאן בעמנואל היחידים שנותנים את המענה בכל האזור".

מנהל המרחב חיים דורי אמר בטקס: "אצלינו במרחב נותנים מענה לכל הריכוזים החרדים באזורינו, מאות מתנדבים חרדים של ארגוני ההצלה מבני ברק, אלעד, פ"ת, מודיעין עילית וערים נוספות, עובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא ואתם מתנדבי עמנואל חלק משמעותי מהם. נמשיך לתת לכם כל סיוע שתצטרכו כדי לסייע בהצלת חיי אדם".

בסיומו של הטקס הודו המתנדבים להנהלת מד"א על שיתוף הפעולה הפורה לאורך כל ימות השנה, ועל הרחבת השירות עם הוספתם של שני אופנועים הצלה חדשים שיסייעו בהצלת חיי אדם ומהווים כבר עם כניסתם לשירות, תוספת כח למתנדבים המסורים.

מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד