י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כהנא יכול לנוח"

'הארץ' נגד השר מ'יש עתיד': "מפחד מבן גביר"

עיתון "הארץ" הקדיש את מאמר המערכת להחלטתו של שר הרווחה להפסיק את התמיכה בקמפיין למוקד לנפגעות אלימות עם ראפר ערבי, בשל בקשתו של בן-גביר. עיתון השמאל תקף: "הרב מאיר כהנא יכול לנוח על משכבו בשלום"

'הארץ' נגד השר מ'יש עתיד': "מפחד מבן גביר"
מאיר כהן צילום: דוברות הכנסת

הסערה סביב הפסקת התמיכה של משרד הרווחה למוקד לנפגעות אלימות, בשל בקשתו של חה"כ בן-גביר, שדרש להפסיק את התמיכה בעקבות השתתפות ראפר הערבי מלוד.

הבוקר בעיתון "הארץ" הקדישו את מאמר המערכת כדי לתקוף את החלטתו של השר כהן, החבר במפלגת 'יש עתיד'. "הרב מאיר כהנא יכול לנוח על משכבו בשלום. ממשיך דרכו, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הפך להיות האורים ותומים של ישראל", נכתב.

בעיתון, שמזוהה עם השמאל הקיצוני, המשיכו לתקוף: "בן גביר אמר וכהן קפץ לדום, והורה שלא להבליט את הקמפיין בעמודים הדיגיטליים של המשרד. כהן מפחד מבן גביר".

"מצער מאוד שבמקום שמשרד הרווחה והעומד בראשו יתרכזו בעבודתם, ויעזרו לקדם קמפיין חשוב שמטרתו אמורה להיות קודש הקודשים של משרד הרווחה, הם נכנעים לבריונות לאומנית מהזן הנחות ביותר ונותנים דוגמה רעה של מנהיגות רופסת".

בן גביר הגיב למאמר וצייץ: "העיתון האנטישמי הארץ פתח בקמפיין הפחדה נגד השר מאיר כהן שקיבל את בקשתי ובקשת עשרות חיילי צה"ל והפסיק לפרסם קמפיין של תאמר נאפר. שונא ישראל ידוע שמכנה את המדינה נאצית ותומך בפגיעה בחיילי צה"ל. 'הארץ' לא יעזור לכם: אמשיך להילחם בשונאי ישראל ולמען חיילי צה"ל".

מאיר כהן יש עתיד עיתון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד