י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא היה ולא נברא"

רה"מ הפלסטיני עוכב ע"י צה"ל? "שיחפש אשמים במקום אחר"

אחרי שדוברו של ראש הממשלה הפלסטיני פרסם דיווח ולפיו ראש הממשלה עוכב ע"י כוחות צה"ל, מתאם פעולות הממשלה בשטחים הגיב: "אם שתאייה איחר, שיחפש אשמים במקום אחר ולא יעליל על צה"ל"

רה"מ הפלסטיני עוכב ע"י צה"ל? "שיחפש אשמים במקום אחר"
חיילים בצומת הגוש צילום: דובר צה"ל

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, דחה היום (שני) בעמוד הפייסבוק של מתפ"ש בשפה הערבית ("אלמונסק") את הטענות של דוברו של רה"מ הפלסטיני מוחמד שתאייה אודות עיכוב במעברו משכם לג'נין.

אלוף עליאן ציין כי מדובר בטענות שגויות וחסרות כל בסיס. "דובר הממשלה הפלסטינית טען הבוקר שכוחות צה"ל עיכבו את ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה בדרכו משכם לג'נין", כתב מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליא.

"מדובר בשקר שלא היה ולא נברא. אם שתייה איחר - שיחפש אשמים במקום אחר ולא יעליל על צה"ל", הוסיף עליאן וכתב: "אני מציע לראש הממשלה הפלסטיני לכבד את ההסכמים ולתאם, כמו כל אישיות בכירה, תנועות ברחבי יהודה ושומרון עם מערכת הביטחון הישראלית".

מוקדם יותר השבוע התייחס ראש הממשלה להחלטת בית המשפט לאפשר ליהודים להתפלל בשטח הר הבית. "מסגד אל-אקצא מיועד למוסלמים, והחלטות בתי המשפט בישראל לאפשר ללא-מוסלמים להתפלל בו אינן לגיטימיות", אמר. "אנו קוראים למנהיגי ישראל ללמוד מלקחי העבר ומאינתיפאדת השערים ב 2017, ואנו קוראים לאמריקה לממש את התחייבויותיה לא לאפשר כל שינוי במצב באל-אקצא"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד