י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נערכים למאבק

פרסום ראשון: הח"כים יחסמו בגופם את כניסת קריב לכותל

המאבק של הח"כים החרדים בקריב: בישיבת סיעה של יהדות התורה דנו חברי הכנסת כיצד להגיב לפרובוקציות שמבצע ח"כ קריב בכותל. אחת ההצעות: לחסום בגופם את כניסתו של קריב לכותל עם ספר תורה 

פרסום ראשון: הח"כים יחסמו בגופם את כניסת קריב לכותל
ח"כ קריב בשערי הכותל המערבי צילום: באדיבות המצלם

לאחר הפרובוקציה שערך חבר הכנסת הרפורמי גלעד קריב, כשניצל את החסינות המוקנית לו כחבר כנסת והכניס ספר תורה בניגוד להוראות לרחבת הכותל, הח"כים החרדים מכינים לו תגובה הולמת.

במהלך ישיבת הסיעה השבועית העלה יושב ראש 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני את הנושא לדיון, והציע כי בראש חודש הבא, ראש חודש כסליו, כל חברי הכנסת החרדים יגיבו לקריב.

בין האפשרויות לתגובה, הוצע שחברי הכנסת החרדים יתייצבו בכותל ויחסמו בגופם את כניסתו של חבר הכנסת קריב לכותל, באם הוא יחזיק בספר תורה, שחל איסור להכניסו לכותל.

אפשרות שנייה עלתה בדיון היא לשבש במהלך מתכונן את דיוני ועדת החוקה בניהולו של חבר הכנסת קריב, בדומה למה שעשה בסוף שבוע האחרון חבר הכנסת מאיר פרוש, שהקריא פרקי תהילים וסירב לצאת מחדר הוועדה.

בשורה התחתונה החליטו חברי הכנסת לקיים פגישה עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה ולבחון את האפשרויות כדי להשיב לח"כ קריב מלחמה, ולהיאבק בפרצה שמאפשרת לחבר הכנסת קריב להכניס לכותל ספר תורה בניגוד להנחיות.

גלעד קריב הכותל המערבי רפורמים משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד