א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מתי נזדקק לשירותי אחסון תכולת דירה פרטית?

פתרונות אחסון עבור תכולת דירה פרטית הם הרבה יותר ממחסנים להשכרה. הם בדיוק המקומות שיאפשרו לך למתוח את הגבולות של אורח החיים שלך וישאירו מקום בטוח לחזור אליו • כל המידע מחכה לך כאן בפנים

מתי נזדקק לשירותי אחסון תכולת דירה פרטית?
שיטות אחסון צילום: pexels

בין אם חשבת פעם לעזוב את הארץ עם כרטיס לכיוון אחד, רצית מקום בטוח שיאפשר לך לאמץ את אורח החיים המינימליסטי שתמיד רצית, או פשוט חיית על מזוודות ומיטות יד שנייה יותר מדי זמן כי לא מצאת את המקום הנכון – המאמר הזה בדיוק בשבילך. פתרונות אחסון עבור תכולת דירה פרטית הם הרבה יותר ממחסנים להשכרה. הם בדיוק המקומות שיאפשרו לך למתוח את הגבולות של אורח החיים שלך וישאירו מקום בטוח לחזור אליו. כך אנו יכולים להתנסות במעברים, שינויים וחוויות אחרות מבלי לחשוש לשלום הרכוש שלנו – שיחכה לך בדיוק איפה שהשארת אותו. אז מתי נזדקק לשירותי אחסנה שכאלה? כל המידע מחכה לך כאן בפנים.

כשאנו משפצים את הבית

כאשר אנו מתכננים את שיפוץ הבית שלנו, לא משנה אם מדובר בקיר אחד או שניים שיורדים או במייקאובר כללי, התהליך כרוך בהרבה מאוד אבק, פסולת בניין וסכנה לרטיבות ונזק לכל הרהיטים בביתנו. במקרה כזה, מומלץ לפנות את הריהוט ומכשירי החשמל למתחם אחסון לטווח קצר, עד שהשיפוץ יסתיים. כך נוכל להיות בטוחים בכך שכאשר השיפוץ יסתיים לא נאלץ להוציא עוד כסף על ריהוט שנהרס.

שינוי סטטוס במערכת היחסים

לא, לא רק כשנפרדים. להפך! זוג החליט בצעד מרגש לחיות תחת קורת גג אחת. אממה, הספה האיטלקית כבר לא מתאימה לדירה החדשה או שפתאום יש לנו שני תנורים וארבעה ארונות בגדים עם דלת הזזה. לפני שנמסור את כולם או נמכור ביד 2, שווה לעצור לרגע ולחשוב על האפשרות שייתכן שנעשה בהם שימוש חוזר. לא, אנחנו לא מדברים על פרידה, חלילה. אלא על מצב בו המשפחה מתרחבת וצריך עוד ארון או במעבר לדירה גדולה יותר, כי החיים יפים ובדיוק קיבלת קידום בעבודה. אז ליתר בטחון, נבחר בשירותי אחסון תכולת דירה שיעזרו לנו לשמור על הרכוש שלנו במצב נהדר.

כשאנחנו בין דירות

אם הסטטוס הנוכחי שלנו איננו יציב במיוחד כי אנו מטיילים כבר כמה שנים בעולם ומגיעים לביקורים קצרים בארץ, אחסון תכולת דירה הם פתרון מושלם. אז בין אם מדובר בטיול או אורח חיים של נוודות, או אפילו מצב בו פשוט עדיין לא החלטנו איפה בדיוק אנחנו רוצים לחיות ובינתיים שוכרים דירת חדר וחצי. פתרונות אחסון תכולה יכולים לתת את המענה הטוב ביותר לכל מצב של חוסר וודאות.

לפני מעבר לדירה חדשה

חלמנו על להקים בית בישראל ולאחר תכנון מעמיק, עבודות שיפוץ ממושכות והרבה כאב ראש – קיבלנו את המפתח לבית החדש שלנו. איזה מזל ששכרנו מחסן עבור אחסון תכולת דירה עם מערכת בקרת אקלים מתקדמת ותקרת בטון מבדדת, כי את כל הריהוט החדש כבר קנינו במהלך השנה בכל מבצעי הסייל וחסכנו הרבה מאוד כסף בלי להתכוון. תהליך רכישת ריהוט, מכשירי חשמל ושאר החפצים שאינם מיועדים לשימוש בהווה אלא בדירה בחדשה שאנו עתידים להיכנס אליה, יכול להיות יעיל במיוחד כשיש לנו מקום טוב לאחסן אותם עד שנעבור דירה. את ההובלה ניתן לתאם ישירות למתחם האחסון מבלי להסתכן ביותר מדי מעברים.

כשנגמר לנו המקום בבית...

להרחיב את המרחב האישי שלנו, מבלי לשלם שכר דירה כפול – נשמע כמו חלום. אמנם, לשירותי אחסון תכולת דירה עלויות מסוימות, אך הן אינן שוות ערך להוצאות הכרוכות במעבר דירה ובהעלאת שכר הדירה. אחסון פריטים עונתיים שנוכל להניח מחוץ לבית לכמה חודשים, או חפצים שאין לנו צורך בגישה אליהם אלא נשמרים בשם הנוסטלגיה כמו ארבעת הארגזים שתופסים את מדף העליון בארון ומכילים את המחברות מכיתה א' של הילדים. כל אלה הם הסחות דעת, רעש בעיניים ובעיקר תופסים הרבה מאוד מקום על חשבון איכות החיים שלנו. אז אם מדובר במשהו שלא מוותרים עליו בשום אופן אבל נוגעים בו פעם בחמש שנים – השכרת מחסן הוא הפתרון הטוב לכל הצדדים.

אחסון תכולת דירה – כך נבחר את המקום הנכון

לא כל חברה המציעה שירותי אחסון אכן מתמחה בסוג האחסון הדרוש לך. אחסון תכולת דירה הוא מסוג האחסון שאיננו לטווח ארוך (בדרך כלל) והוא כזה שהתכולה בו צריכה להיות נגישה. אז מלבד שמירה וביטחון, ביטוח תכולה ושירותי הובלה, אלו כמה קריטריונים שנוגעים באחסון למטרות פרטיות ומומלץ לשים אליהם לב.

פרטיות

דיסקרטיות היא לא עניין של מה בכך. מדובר בדרישה לגיטימית, שכן אף אחד לא צריך לדעת מה אנו מאחסנים ביחידת האחסון הפרטית שלנו. חשוב לבחון את החוזה בדגש על בעלי הגישה ליחידה. כך, נוכל להגדיר מראש מי מורשה להיכנס אליה או לקבל מידע על תכולתה.

בנוסף, טרם חתימה על חוזה עם חברת האחסנה שבחרנו, מומלץ לעיין ברשימת הפריטים שאינם מורשים לאחסון ולקחת את המידע הזה בחשבון. לרוב, מדובר באחסנת מוצרי מזון (גם אם באריזה הרמטית), נוזלים כמו צבע או חומרי ניקוי וחומרים דליקים ונפיצים כמו דלקים, בלוני גז או פסולת רעילה.


אריזת חפצים • קרדיט: pexles

גישה פרטית

כיוון שמדובר במחסן המכיל אחסון תכולת דירה פרטית, מדובר ברכוש הקרוב לליבנו. על כן, קבלת גישה בלעדית לאחסון כחלק מהחוזה והתקנת מנעול משלך עם מפתח שיש רק לך, הם תנאים שמומלץ לוודא כי קיימים בחוזה.

ניקיון!

עובש, מכרסמים, חרקים ודומיהם – מומלץ לוודא כי קיימים שירותי הדברה וניקיון הולמים במקום. כך, כל ביקור ביחידת האחסון יהיה נעים ויחסוך לנו הרבה מאוד עוגמת נפש. 

טכנולוגיות תומכות אחסון

גלאי עשן ונפח, בנייה המספקת בידוד מתאים בקיץ, חיבור ישיר וסמוי לחברת האבטחה, אזעקות ופטרולי שמירה לאחר שעות הפעילות. כל אלה מספקים את ההגנה החשובה והדרושה לשמירה על שלמות ואיכות הציוד במהלך האחסון.

צוות אנושי ונגיש

כשאנו מפקידים את הרכוש שלנו בידיי צוות אנשים מקצועי – האנשים עדיין זרים לנו. לכן, לפני שנבחר את המקום בו נאחסן את חפצינו, מומלץ לפגוש את הצוות. זו הזדמנות לחוות את האווירה במקום, להכיר את האנשים ולשאול את כל השאלות שיעזרו לנו לעשות את הצעד הזה בראש שקט.

אחסון תכולת דירה פרקטי ונגיש – שלושה טיפים מנצחים

כיוון שלרוב מדובר בתכולה שיש לנו צורך בגישה נוחה אליה, יש כמה כללים שמומלץ לאמץ בכל הנוגע לסידור התכולה,

  • הארגזים החשובים שנזדקק לגישה נוחה אליהם – בחזית
  • לבחור ביחידת אחסון גדולה במידה אחת או שתיים שתאפשר פריקה וטעינה מזדמנת של תכולה, הזזת ארגזים ותנועה נוחה במרחב עבורנו.
  • קרבה לאזור המגורים – מדובר בפריטים שנהגנו לעשות בהם שימוש תדיר וכעת – הזזנו הצדה. כדי לנטרל מקרים של מירמור או חרטה, מומלץ לבחור באחסון סמוך לעיר המגורים.

רבים יגידו שאין צורך להשתגע, בסך הכל צריך לבחור מקום שנראה לנו בסדר ופשוט לארוז הכל כמו שצריך ודי, כולה יחידת אחסון. עם זאת, אנחנו מאמינים שמדובר בלא פחות מהבית השני שלך ואנו מייחסים לכך חשיבות רבה. החפצים שלך, שליוו אותך כל כך הרבה שנים והם חלק משמעותי ממי שהפכת להיות, צריכים להיות מופקדים בידיים טובות ובטוחות. זה לא רק הראש השקט שלך – זה גם שלנו. 

אחסון דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד