י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סערת השר שטרן

השר לשעבר יעקב פרי: "לפיד מגבה בגלל שיקול פוליטי"

סערת שטרן עדיין על סדר היום, הגיבוי שהעניק היו"ר לפיד עוברת כמעט בשקט מופתי על ידי אנשי הקואליציה, מי שיוצא לתקוף הוא השר לשעבר מיש עתיד שטוען כי לפיד מגבה את חבר מפלגתו מחשש לשלמות הקואליציה

השר לשעבר יעקב פרי: "לפיד מגבה בגלל שיקול פוליטי"
יעקב פרי עם יאיר לפיד, כשרים בממשלת נתניהו צילום: פלאש 90

הסערה סביב השר אלעזר שטרן מסרבת לרדת מסדר היום: לאחר הגיבוי שהעניק לו אתמול יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, השר לשעבר יעקב פרי שנאלץ
להתפטר לפני כשנתיים תוקף את יו"ר מפלגתו ברקע התנהלותו בפרשת אלעזר שטרן.

אתמול (שני) נמסר מיש עתיד כי יושב ראש המפלגה השר יאיר לפיד קיבל את גרסתו של שר המודיעין שטרן, ואמר: "אם שטרן היה אומר שהוא גרס תלונות על הטרדה, היינו נפרדים ממנו עוד באותו יום. הוא לא אמר את זה, והוא לא מאמין בזה", בנוסף קרא לפיד לצה"ל לחקור את החשדות אך לא דרש משטרן לפרוש או להשעות עצמו.

היום (שלישי) יוצא השר לשעבר יעקב פרי שנאלץ להתפטר מתפקידו כחבר כנסת לפני כשנתיים, לאחר שנחשד כי שיקר על עברו הצבאי, לפיד היה זה שדרש מפרי לפרוש מהכנסת, והיום הוא משיב לו במתקפה חריגה לאחר שסירב לתקוף את לפיד עד כה.

בריאיון ל-103FM, העריך השר פרי כי המניע המרכזי לבחירתו של לפיד היה פוליטי, "אני מניח שהשיקולים של יאיר לפיד היו לא רק שיקולים מול אלעזר שטרן והתפקיד אליו הוא מיועד אלא שלמות הקואליציה".

פרי נימק, "ברגע שאתה מפטר שר וחבר חשוב ביש עתיד אתה גורם לזעזוע בקואליציה ואני מניח שהדבר הזה עמד בפניו, והוא החליט לסגור את הפרשייה בצורה בה הוא עשה. זו כמובן זכותו".

יאיר לפיד יעקב פרי אלעזר שטרן צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד