ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"קרובים מתמיד"

ח"כ מהקואליציה חושף: "בקרוב תיפתח הרחבה הרפורמית בכותל"

בזמן שהוא מבקש להסיר את ההסתייגויות מרפורמת הכשרות שהגיעו מבית מדרשם של הרפורמים והקונסרבטיבים ולהקל על העברת הרפורמה בוועדה, חושף נציג הקונסרבטיבים בקואליציה חבר הכנסת אלון טל (כחול לבן) כי: "בקרוב יישמו את מתווה הכותל" | כל הפרטים | צפו בדבריו

ח"כ מהקואליציה חושף: "בקרוב תיפתח הרחבה הרפורמית בכותל"
עזרת ישראל צילום: יונתן זינדל-פלאש 90

חשיפת 'בחדרי חרדים': לאחר הדרישה שהגיעה מצד הרפורמים והקונסרבטיבים להכניס לרפורמת הכשרות אפשרות כי גם רבנים ורבות מטעמם יוכלו להעניק כשרות, הנציג המסורתי בוועדה חוזר בו מהדרישה.

חבר הכנסת אלון טל (כחול לבן), שלפני שבוע דרש "לאפשר גם לזרמים הפלורליסטים להקים מערכי כשרות עצמאיים", הודיע היום (שלישי) בדיון הוועדה המיוחדת לענייני דת שדנה ברפורמת הכשרות כי הוא מסיר את ההסתייגויות בנושא.

חבר הכנסת טל הסביר את החלטתו בכך שהוא חס על היציבות הממשלתית, ולדבריו היציבות השלטונית חשובה עכשיו יותר, "אחרי ששקלתי את זה", אמר טל, וציין כי הוא גם מקיים שייח בנושא עם המשרד לשירותי דת, "אני חושב שזה לא הזמן להגיש את ההסתייגויות", אמר.

אמנם, מדובר בעדכון חשוב לקואליציה, אך כותרת הידיעה היא דברים שאמר חבר הכנסת טל בשולי דבריו, טל המשמש כנציג הרשמי של התנועה המסורתית, עדכן כי הוא קיבל עדכון כי הממשלה צפויה ליישם בקרוב את מצווה הכותל שהוקפא בממשלה הקודמת לבקשת החרדים.

"עדכון שקיבלתי שבנושא של מתווה הכותל, יש התקדמות", בישר הח״כ בדיון, "ובקרוב נראה יישום בקווי יסוד הממשלה בתחום הזה ופתיחת הרחבה השוויונית בכותל", חשף.

רפורמים הכותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד